کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایرانی‌ها از چه روشی برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند

آمارهای رسمی گویای آن است که بخش قابل توجهی از ایرانیان برای دسترسی به اینترنت از تلفن همراه بهره می‌گیرند و بدین ترتیب بیش از ۲۷ میلیون کاربر اینترنت موبایل در ایران وجود دارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اگرچه آمارهای ۱۲ ماهه‌ای که وضعیت ارتباطی ایران در بخش‌های مختلف را نشان می‌دهد هنوز منتشر نشده اما آمارهای ۹ ماهه سال گذشته گویای این نکته است که در زمینه اینترنت تعداد مشترکان پهن باند سیار بیش از ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۶۱۹ نفر بوده و تعداد مشترکان پهن بند ثابت به بیش از ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ کاربر رسیده است.
ایرانی‌ها از چه روشی برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند
اما در حوزه ارتباطات موبایلی همچنان حدود نیمی از سیم‌کارت‌های کشور در حالت بلا استفاده و غیر فعال قرار دارند.

طبق آمارهای منتشر شده از سوی وزارت ارتباطات تا پایان آذر سال ۱۳۹۵ در کشور بالغ بر ۱۵۱ میلیون و ۸۸۰ هزار سیم‌کارت از سوی اپراتورهای مختلف(همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا) واگذار شده اما تعداد سیم‌کارت‌های فعال کشور تنها ۸۰ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۴۹ مورد بوده و بدین ترتیب می‌توان گفت همچون سالهای گذشته همچنان حدود نیمی از سیم‌کارت‌های کشور در حالت غیر فعال قرار دارند.

ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور نیز طی این مدت به ۱۰۱.۰۵ رسیده است. ضریب نفوذ تلفن ثابت هم تا پایان آذر ماه سال گذشته ۳۸.۵۲ درصد بوده و در نهایت تعداد خطوط ثابت دایر شده در ایران به حدود ۳۰ میلیون و ۵۰۵ هزار خط رسیده است.

علاوه بر این در کشور حدود ۱۲۱ هزار و ۴۴۳ تلفن همگانی نیز در حال فعالیت هستند و بیش از ۴۹ هزار و ۱۴ روستا هم دارای تلفن خانگی به شمار می‌روند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36165 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/01/14 تعداد مشاهده: 1567
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر