کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز تولید رایانه مک پرو اپل از امروز

به گزارش سافت گذر، اپل در مراسم WWDC امسال اعلام کرد که تولید رایانه مک پرو را به زودی استارت خواهد زد و حالا خبر می‌رسد که کارخانه واقع در تگزاس، محل ساخت این کامپیوتر خواهد بود. این شرکت خبر داده که تولید چنین محصولی احتمالاً مانند کالاهایی خواهد شد که از چین وارد شده و مالیات برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

آمریکا اپل ایالات متحده مک پرو رایانه اپل

تیم کوک، مدیرعامل اپل در این‌باره می‌گوید:«« مک پرو قدرتمندترین رایانه تولید شده توسط اپل است که ما مفتخریم که می‌توانیم آن را در تگزاس بسازیم. ما از مدیران به خاطر حمایت‌ها و به وجود آوردن این فرصت تشکر می‌کنیم. ما به نوآوری شرکت‌های آمریکایی عمیقاً اعتقاد داریم و به همین دلیل است که تمامی محصولات اپل را در ایالات متحده می‌سازیم و 450 هزار نفر را مشغول به کار کرده‌ایم و مطمئناً رشد خود را هم ادامه خواهیم داد»».

آمریکا اپل ایالات متحده مک پرو رایانه اپل

بر اساس اعلام اپل، تمامی قطعات موجود در مک پرو توسط شرکت‌های واقع در هشت ایالت آمریکا تولید شده‌اند و از نظر ارزش، قیمت آنها این‌بار دو برابر شده است.

آمریکا اپل ایالات متحده مک پرو رایانه اپل

کمپانی مالک iOS برنامه دارد تا پایان سال 2023 بیش از 350 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه‌گذاری کند و اعلام کرده که در حال دست‌یابی به این هدف می‌باشد. این شرکت همچنین مدعی شده تا کنون 2.4 میلیون شغل ایجاد کرده که 90000 عدد از آنها کارمندان خودش هستند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45378 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/07/02 تعداد مشاهده: 2643
سافت گذر