کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی ضدعفونی گوشی های هوشمند

دیگر شنیدن این جمله که دستان خود را مدام با آب و صابون بشویید برایمان کاملاً طبیعی شده زیرا این روش یکی از راه های جلوگیری از گسترش ویروس کرونا می باشد. اما با این حال، اگر بلافاصله پس از شستن دست ها گوشی خود را برداریم، تقریباً هر کاری که کرده ایم بی نتیجه خواهد شد.

گوشی تبلت ویروس کرونا کرونا گوشی هوشمند

معمولاً وقتی پول در دستان خود داریم و یا با دستگیره در را باز می کنیم و یا دیگر کارها را انجام می دهیم، گوشی در دستانمان قرار دارد به همین دلیل این تلفن های همراه همواره ناقل ویروس و بیماری بوده اند. در این بین، روش هایی وجود دارد که می تواند به ضدعفونی کردن گوشی کمک کند. با سافت گذر همراه باشید تا با این راهکارها آشنا شوید.

نکته 1: این روش ها کلی هستند و تأثیر آنها برای از بین بردن انواع و اقسام ویروس های مختلف تضمین شده نیست.

نکته 2: به دلیل ترکیبات استفاده شده در برخی از این روش ها، ممکن است به گوشی آسیب برسد بنابراین سافت گذر هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

روش اول: ضد عفونی و مواد ساخته شده در خانه

گوشی تبلت ویروس کرونا کرونا گوشی هوشمند

از آن جایی که با این روش ها می خواهیم باکتری ها و ویروس ها را از بین ببریم، بهتر است از پارچه ضدعفونی کننده فیبری بهره ببریم. مشکل اصلی تمیز کردن گوشی با هر روشی آن است که امکان دارد پوشش محافظ اولئوفوبیک که باعث می شود اثرات انگشت روی نمایشگر باقی نماند از بین برود. این پوشش امروزه نه تنها روی صفحه نمایش ها، بلکه در قاب پشتی نیز استفاده شده است.

هشدار: به طور کلی پیشنهاد می شود که از روش هایی که در آنها الکل وجود دارد اجتناب کنید ولی به خاطر اینکه امروزه هدف آن است که ویروس کرونا از بین برود، برخی اوقات بد نیست از این ماده ضدعفونی کننده نیز استفاده کنید.

اکثر مواد شوینده و ضدعفونی کننده که با آن سطوح مختلف را تمیز می کنید، برای گوشی مضر هستند ولی خودتان می توانید ترکیب دیگری بسازید که خطر کمتری دارد.

ترکیب سرکه و آب

خودِ سرکه به تنهایی آسیب زیادی به نمایشگر گوشی وارد می کند بنابراین باید آن را با مواد دیگری نظیر آب ترکیب کنید.

پس از ترکیب مقداری سرکه با مقداری آب، یک تکه پارچه را به محلول آغشته کنید و بدون اینکه روی گوشی فشار بیاورید، سطح آن را تمیز کنید.

ترکیب آب و الکل

این ترکیب برای کسانی است که وسواس زیادی دارند. با توجه به قدرت الکلی که انتخاب می کنید، باید به اندازه کافی آب به این محلول بیفزایید. برای مثال، اگر 99 درصد ماده انتخاب شده الکل می باشد، بهتر است 70 درصد آب و 30 درصد الکل باشد ولی اگر محلولی که انتخاب کرده اید 70 درصد الکل دارد، از خودش استفاده کنید.

مقداری از این محلول را به پارچه آغشته کنید (هرگز پارچه را به نمایشگر گوشی نزنید). سپس قاب پشتی موبایل را تمیز کنید.

روش دوم: ضدعفونی با پارچه های مخصوص آماده موجود در بازار

اگر نمی خواهید مایعات مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید، می توانید از پارچه هایی بهره ببرید که به صورت آماده در بازار وجود دارند. باز هم توجه داشته باشید که بسیاری از این پارچه ها به گوشی آسیب می رسانند بنابراین باید دنبال آن هایی بگردید که مخصوص ضدعفونی تلفن های همراه، تبلت ها و سایر وسایل حساس هستند.

در گذشته و در قسمت پشتیبانی وب سایت اپل به کاربران پیشنهاد می شد تا آیفون یا آیپد خود را تنها با یک تکه پارچه خشک تمیز کنند ولی این شرکت اخیراً توصیه می کند تا از پارچه هایی که دارای الکل 70 درصدی ایزوپروپیل هستند بهره ببرند.

این نوع پارچه ها بهترین روش برای ضدعفونی گوشی های هوشمند به شمار می آیند بنابراین بهتر است همیشه تعدادی از آنها را با خود داشته باشید.

روش سوم: ضدعفونی با استفاده از اشعه های ماورابنفش

بهترین روش برای ضدعفونی گوشی ها و سایر وسایل الکترونیکی، استفاده از اشعه ماورابنفش است اما متأسفانه هر کسی نمی تواند از آن بهره ببرد. خوش بختانه وسایلی که چنین اشعه هایی تولید می کنند پیش از انتشار ویروس کرونا اختراع شده بودند بنابراین شرکت ها این دستگاه ها را حالا به تولید انبوه رسانده و در اختیار مشتریان قرار داده اند.

در یکی از این وسایل که تصویر آن را در زیر می بینید، دقیقاً جایی برای قرار دادن گوشی تعبیه شده و وقتی دستگاه را در آن قرار می دهید، بلافاصله سطوح آن را از باکتری و ویروس ها پاک می کند. آن طور که شرکت سازنده مدعی شده، فقط کافی است موبایلتان را به مدت 10 دقیقه در آن قرار دهید. علاوه بر گوشی، حتماً قاب ژله ای یا محافظ آن را نیز تمیز کنید.

گوشی تبلت ویروس کرونا کرونا گوشی هوشمند

متأسفانه تنها مشکل این وسایل، قیمت بعضاً زیاد آنهاست که البته اگر به پاکیزگی گوشی یا تبلت خود اهمیت می دهید، خرید یکی از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46514 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/28 تعداد مشاهده: 4510
سافت گذر