کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زمان آپدیت شدن WearOS فرا رسیده است

به گزارش سافت گذر، علی رغم اینکه مراسم I/O امسال گوگل به صورت مجازی برگزار می شود ولی علاقه مندان به تازه های تکنولوژی می توانند در بازه زمانی 18 تا 20 می با امکاناتی که کمپانی مالک اندروید عرضه می کند، آشنا شوند.

گوگل WearOS مراسم I/O سامسونگ سیستم عامل WearOS

البته هم اکنون می دانیم که اندروید 12 در پاییز منتشر خواهد شد و فعلاً به این زودی ها خبری از گوشی های از پیکسل 5a، پیکسل 6 یا پیکسل 6 پرو نیست و کسی نمی داند هدفون های بیسیم پیکسل بادز ای چه زمانی به بازار می آیند.

با این وجود، چیزی که بیش از همه جذابیت دارد، امکانات نرم افزاری، به خصوص آپدیت سیستم عامل WearOS می باشد. راستش را بگوییم که اطلاعات خاصی پیرامون این پلتفرم در اختیار نداریم ولی کاملاً مشخص است که به زودی خبرهای رسمی دریافت خواهیم کرد و یکی از شرکت هایی که به شدت پیگیر این ماجراست، سامسونگ می باشد.

اکانت رسمی WearOS در توییتر می نویسد:«« زمان برگزاری I/O گوگل فرا رسیده است. به مراسم مجازی بپیوندید تا با تازه های WearOS آشنا شوید»».

دلیل اینکه گفتیم سامسونگ دارد این خبرها را به شدت پیگیری می کند آن است که بزرگترین سازنده ساعت های هوشمند و دومین برند پرفروش این بازار می خواهد به جای Tizen از سیستم عامل WearOS گوگل در محصولاتش استفاده کند.

در حالی که احتمال می دهیم سامسونگ کمی روی WearOS کار خواهد کرد تا ظاهر آن را شبیه چیزی که خودش می خواهد بکند و سپس آن را به ساعت های هوشمند نسل بعدی اش بیاورد، در همین حال این احتمال را نیز قائل هستیم که با پایان عمر TizenOS پلتفرم محصولات پوشیدنی گوگل با رشد قابل ملاحظه ای روبه رو خواهد شد.

با این توضیحات، اگر شرکتی هست که می تواند سبب رشد و ارتقای WearOS شود، آن شرکت بدون شک سامسونگ است.

در این میان، نباید از نقش گوگل در زمینه توسعه WearOS فراموش کنیم چرا که این شرکت وظیفه سنگین جذب کاربر برای پلتفرمی را بر عهده دارد که بیش از یک دهه از انتشار رسمی یا آزمایشی آن می گذرد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49021 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/28 تعداد مشاهده: 2218
سافت گذر