کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویدئو پروژکتور جیبی و کاربرد های آن : فروشگاه نیزار کالا

امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور در صنایع مختلف می باشیم. در ابتدای پیدایش دیتا پروژکتورها، تنها برخی از مؤسسات بزرگ می توانستند با قدرت مالی که از آن برخوردار بودند اقدام به خرید ویدئو پروژکتور نمایند. البته می بایست به این مسئله اشاره داشته باشم که از وزن بالا و ابعاد بزرگ تری برخوردار بودند ولی سازندگان دستگاه های پروژکتور توانستند با بهره گیری از فناوری روز دنیا، بر قابلیت های این دستگاه بی افزایند که در نتیجۀ آن موفق به کاهش وزن و ابعاد پروجکشن شدند. هم اکنون در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور جیبی در مدل های مختلف می باشیم. در نتیجۀ این اتفاق توانستند سطح کاربری این دستگاه را گسترش دهند. بدین وسیله کاربرد انواع مینی ویدئو پروژکتور را می توان در اتاق های کنفرانس جهت برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان ملاحظه نمود. ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که بیش از گذشته کاربرد آن را در محیط های مختلف می توان مشاهده نمود. معمولاً جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ و با کیفیت عالی از مزایای دستگاه های پروژکتور بهره گرفته می شود.

ویدئو پروژکتور نی زا

معرفی دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی

همانطور که از ابتدای پست بدان اشاره نمودیم، با ورود دستگاه های دیجیتالی هوشمند به بازار، مدل های متنوعی از دستگاه پروژکتور تولید و به بازار عرضه شد که با بهره گیری از تکنولوژی روز توانستند موفق به کاهش ابعاد این دستگاه گردند. در نتیجۀ این اتفاق فروش ویدئو پروژکتور جیبی بیش از پروژکتورهای معمولی و نسخه های قدیمی مورد استقبال قرار گرفته شد. با توجه به اینکه سایز دستگاه های پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی کاهش یافته است ولی تصاویر را با وضوح بالا به مخاطبان نشان داده می شود. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور با کیفیت و در عین حال در ابعاد کوچک می باشید، می توانید از مزایای پروژکتورهای جیبی استفاده نمائید.

تفاوت قابل توجهی که میان ویدئو پروژکتورهای معمولی و ویدئو پروژکتور جیبی وجود دارد، این است که در ابعاد کوچک تر ساخته می شوند. مدل های متنوعی از دستگاه های پروژکتور تولید و به بازار عرضه می شوند که افراد می توانند متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را با قیمت مناسب تهیه نمایند. معمولاً ویدئو پروژکتور جیبی در ابعاد متغیر ساخته می شوند که عمدۀ سایز این دستگاه ها بزرگ تر از 4*8*8 اینچ نمی باشد. این مدل پروژکتورها را به نحوی طراحی نموده اند که امکان نمایش تصاویر را بر روی هر سطح صاف نیمه جامد فراهم می کند. همانند دستگاه های پروژکتور معمولی نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و به دلیل داشتن قابلیت حمل، امکان استفاده از آن در مکان های مختلف برای عموم افراد فراهم می باشد. افرادی که تمایل دارند یک دستگاه پروژکتور سیار همراه خود داشته باشند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی استفاده نمایند.

ویدئو پروژکتور نی زا

 

نکات طلایی جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور

اگر شما جزء آن دسته افرادی می باشید که در تلاش برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی می باشید، اما تنوع دستگاه های پروژکتور در بازار بسیار است و نمی دانید کدام یک از مدل های پروژکتور را انتخاب نمائید. مشورت نمودن با یک کارشناس فروش مجرب همچون مشاوران فروش مجموعۀ نیزار کالا می تواند راهکار مناسبی برای این موضوع باشد. اصلاً نیاز نیست نگران باشید چون این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از سازندگان بزرگ در حوزۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما مشتریان گرامی می باشند. ضمن آنکه گردآوری این مقاله با هدف راهنمایی هر چه بیشتر شما کاربران عزیز صورت گرفته است.

به طور کلی ویدئو پروژکتور را یک وسیلۀ آموزشی محسوب می کنند چون افراد از آن به عنوان وسیله ای برای ارائه مطالب آموزشی خود استفاده می نمایند. با نمایش مطالب آموزشی خود به صورت تصویری در ابعاد بزرگ، درک مطلب برای دانش آموختگان بیشتر می شود. بنابراین روز به روز شاهد گسترش کاربرد ویدئو پروژکتور اندرویدی در سطح جهان شدیم. 

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور همراه با گارانتی

با توجه به اینکه در گذشته تنها برندهای خارجی در ایران مورد استفاده قرار می گرفت و دارای قیمت های بالا بودند ولی با توسعۀ صنعت تجهیزات دیجیتالی در ایران، هم اکنون امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان با قابلیت ارتباط بی سیم با امواج wifi فراهم می باشد. با استفاده از دستگاه پروژکتور پرتابل می توان در موقعیت های مختلف از مزایای یک نمایشگر بهره برد. در همین راستا شرکت های سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، محصولاتی با قابلیت های جدید طراحی نموده اند.

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که به دنبال خرید ویدئو پروژکتور می باشید، اما با توجه به تنوع زیاد و قیمت در انتخاب و خرید این دستگاه تردید دارید، با کارشناسان فروش نیزار کالا می توانید به صورت آنلاین مشورت نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین مدل پروژکتور را با قیمت ارزان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت فروشگاهی نیزار کالا مراجعه نموده و بررسی دقیق و بیشتری نسبت به هر یک از انواع ویدئو پروژکتور جیبی و وای فای دار موجود در مجموعه داشته باشید و در نهایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نموده و با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

https://nizakala.com/

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49503 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/03/10 تعداد مشاهده: 428
کلید واژه ها:
سافت گذر