کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

در ایران گوگل ادز بهتر است یا سئو؟

برای تبلیغ کسب و کار خود کدام روش را انتخاب کنیم؟

گسترش اینترنت باعث شده تا افراد به فکر تبلیغ کسب و کار خود از روشهای مختلفی باشند. موتور جستجوی گوگل حسابی جای خود را میان مردم پیدا کرده است. مردم برای این که بتوانند خریدهای خود را در سریع ترین زمان و بدون نیاز به طی کردن مسافتی انجام دهند، در گوگل شروع به جستجوی اقلام مورد نیاز خود می کنند. در این میان سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند، شانس بیش تری دارند تا مردم اقلام مورد نیاز خود از آنها بخرند.

فرض کنیم چند ماه از راه اندازی فروشگاه اینترنتی تان می گذرد و حال تصمیم دارید با روشهای دیجیتال مارکتینگ فروش خود را افزایش دهید. برای این که بتوان در لینک های برتر گوگل حضور داشت، باید اقداماتی بر روی سایت انجام شود که به آن سئو می گویند. البته برای بالا بودن در رتبه گوگل تنها راه سئو نیست، و علاوه بر سئو میتوان از گوگل ادز (تبلیغات در گوگل) نیز استفاده کرد.

حال شاید این سوال برایتان به وجود آید که کدام روش می تواند یک روش مطمئن برای کسب و کار شما باشد.

ابتدا بیایید در مورد هر کدام توضیح کوتاهی بدهیم:

سئو چیست؟

منظور از سئو بهینه سازی موتورهای جستجو است. در این روش باید اقداماتی داخل و یا خارج از سایت رقم بخورد تا سایت در میان صفحات برتر گوگل جای بگیرد. این کار باعث میشود ورودی سایت افزایش یابد و از این طریق بتوان کسب درآمد کرد.

گوگل ادز چیست؟

اگر دقت کرده باشید، به هنگام جستجو در گوگل کنار برخی از سایت ها عبارت Ad درج شده است. منظور از این عبارت تبلیغات گوگل است. در صورتی که شخصی اقدام به خریداری گوگل ادز نماید، تا زمان مصرف شدن بودجه اختصاص داده شده سایتش در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. این سرویس رایگان نیست و به ازای هر کلیک مبلغی از حساب شخص کسر می شود.

هر کدام از روش ها در کنار مزایایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند. در ادامه در خصوص مزایا و معایب هر دوی این روش ها توضیحاتی داده می شود تا شما بتوانید با توجه به نیاز و البته بودجه ای که برای جذب مشتری خود در نظر گرفته است، اقدام به استفاده نمایید.

تفاوت های گوگل ادز و سئو

از مهم ترین تفاوت هایی که میان گوگل ادز و سئو وجود دارد می توان به هزینه این دو روش و زمان مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه اشاره کرد.

برای این که از طریق سئو، سایت بتواند در صفحات برتر گوگل جای بگیرد یک مدت زمان حداقل 3 الی 6 ماهه نیاز است (البته در موارد سخت تر میتوان این زمان را تا یکسال هم در نظر گرفت). در گوگل ادز اما قضیه کمی متفاوت است. بلافاصله بعد از شارژ حساب کلمات کلیدی شما در صفحات برتر گوگل جای می گیرند. اگر زمان برای شما مهم است و می خواهید در سریع ترین زمان در نتایج صفحات برتر گوگل دیده شوید، باید از خدمات گوگل ادز استفاده نمایید.

شاید بتوان گفت هزینه انجام سئو پایین تر از گوگل ادز می باشد. البته سئو نیز یک راهکار کاملا رایگان نیست. هرچند که افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، می توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه ای کار سئو را انجام دهند ولی در عمل اینگونه نیست و اگر شما بخواهید از یک کارشناس سئو استفاده نمایید باید هزینه کارشناس سئو یا هزینه مواردی مانند خرید بک لینک و رپورتاژ و ... را پرداخت کنید.

در طرفی دیگر در گوگل ادز شما باید به ازای هر کلیک مبلغی را پرداخت نمایید. اگر برای شما هزینه مهم است بهتر است انتخاب شما استفاده از سئو برای رشد کسب و کارتان باشد.

دیگر تفاوت ها میان این دو روش

علاوه بر مواردی که اشاره شد، یک نکته حساس از نظر برندینگ نیز وجود دارد. برای این که بتوانید اعتماد مخاطبان را جلب کنید نیاز است تا برای مدت زمانی طولانی در لینک های برتر گوگل حضور داشته باشید. در این صورت چشم مخاطب به دیدن شما عادت می کند و مخاطبانتان می توانند به شما اعتماد کنند. اگر به وسیله سئو، سایت شما در صفحات برتر گوگل حضور پیدا کرده باشد، برای مدت زمانی طولانی می تواند جایگاه خود را با انجام یک سری از اصول در لینک های برتر گوگل حفظ نماید. اما با استفاده از گوگل ادز شما نمی توانید برای همیشه در لینک های برتر گوگل حضور داشته باشید. همین مسئله باعث می شود تا مخاطبان به دیدن سایت شما عادت نداشته باشند.

با توجه به تفاوت های گفته شده شما می توانید با دیدی بهتر نسبت به انتخاب گوگل ادز یا سئو تصمیم گیری نمایید.

برای کسب و کارهای ایرانی کدام بهتر است؟ گوگل ادز یا سئو

در پاسخ این سوال که انتخاب ما کدام روش باشد؟ گوگل ادز یا سئو؟ باید بگوییم نظر کارشناسی این است که هر دو مورد باید استفاده شود.

در ایران اما شرایط نسبت به کشورهای دیگر متفاوت است. متاسفانه بدلیل وابسته بودن کامل هزینه گوگل ادز به دلار آمریکا و عدم ثبات و پایداری نرخ دلار در ایران، با افزایش نرخ دلار هزینه تبلیغات گوگل ادز نیز بالاتر میرود.

بنابراین تا جاییکه از نظر هزینه، گوگل ادز برای کسب و کار شما به صرفه باشد میتوانید از آن استفاده نمایید. ولی مدیران کسب و کارهایی که آینده نگری داشته باشند میدانند که باید تمرکز بیشتری بر روی سئو بگذارند، چرا که این مورد میتواند شما را به نتایج پایدارتری برساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49561 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/08/18 تعداد مشاهده: 945
کلید واژه ها:
سافت گذر