کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سئو چگونه باعث فروش محصولات و خدمات شما می شود؟

فروش محصولات و خدمات با سئو

سئو چگونه باعث فروش محصولات و خدمات شما می شود؟

اگر سایتی دارید که از طریق آن برای رسیدن به کسب درآمد و سود تلاش می کنید، باید بدانید که داشتن سایت به تنهایی برای کسب درآمد کافی نیست. در کنار سایت، باید فرایند بهینه‌سازی و سئو سایت هم انجام شود، اما سئو سایت چگونه باعث فروش محصولات و خدمات شما می‌شود؟ باید بدانید که با استفاده از بهینه کردن و سئو کردن سایت، می‌توان کسب و کارتان را گسترش دهید و به رهبری بازار رسید.

 

شناساندن بیشتر کسب و کار به کاربران

سئو چیست؟ سئو فرایندی است که برای بهینه‌سازی سایت انجام می‌شود تا با استفاده از آن، بتوان میزان فروش محصولات و ارائه خدمات یک سایت را افزایش داد و از طریق آن، سوار بر موج‌های بازار به سمت بالا حرکت کرد. در واقع می‌توان گفت که سئو مرحله‌ای از کار است که برای شناساندن بیشتر کسب‌وکار به کاربران انجام می‌شود تا پس از طی‌کردن مراحلی، بتوان کاربران را به مشتریان دائمی و همیشگی سایت تبدیل کرد. اما آیا واقعاً سئو سایت باعث کسب درآمد از سایت و پرشدن جیب از پول می‌شود؟

باید گفت که جواب این سؤال دقیقاً بله است، اگر مراحل سئو کردن و بهینه‌سازی سایت با استفاده از یک استراتژی درست و در مسیر هدفی صحیح انجام شود، سئو باعث رسیدن به پول و درآمد از سایت می‌شود. اما با سئو کردن سایت چگونه می‌توان بر موج‌های بازار سوار شد؟

 

صفحه اول گوگل همانند ماشین پول سازی

اگر سایت شما به‌درستی بهینه شده باشد و برای کلمات کلیدی اصلی رتبه خوبی در صفحات نتایج جستجوی گوگل گرفته باشد، می‌توان به‌راحتی از آن به‌عنوان ماشین پول‌ساز استفاده کرد. چرا که با قرارگرفتن سایت در نتایج اولیه، کاربر سایت شما را می‌بیند. در این بخش شما با استفاده از یک عنوان جذاب و منحصربه‌فرد باید کاربر را به سمت کلیک بر آدرس سایت خود بکشانید. بعد از ورود کاربر به سایت، با تولید محتوای یونیکی که انجام داده‌اید می‌توانید نیاز کاربر را رفع کنید. همچنین با رفع نیاز کاربر از سایت، کاربر هم از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما استفاده می‌کند. چرا که کاربر زمانی که نیازی داشته باشد وارد سایت می‌شود که نیازش را رفع کند. در این بخش باید هنر مارکتینگ شما به رخ کشیده شود تا با استفاده از چاشنی بازاریابی در کنار سئو سایت و همچنین وجود محصولات و خدماتتان، کاربر را به مشتری سایتتان تبدیل کنید.

به‌این‌ترتیب است که می‌توانید با سئو کردن سایت و بهینه‌سازی، یک کاربر عادی را به مشتری همیشگی سایت خود تبدیل کنید تا بتوانید با سوارشدن بر موج‌های بازار، کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

 

یار همیشگی برای پیشرفت کسب و کار

اگر سفارش سئو سایت به‌صورت اصولی انجام شود، علاوه بر به‌دست‌آوردن فروش و رسیدن به رهبری بازار برای سایت و کسب‌وکار، می‌توان مزایای دیگری نیز به دست آورد که همه آن‌ها سبب گسترش و پیشرفت در کسب‌وکار می‌شوند.

 

۱. پول های بازار را پارو کنید.

رایج‌ترین انتظاری که ما از سئو و بهینه‌سازی سایت داریم، افزایش درآمد ما از طریق سایت است که به‌خوبی از پس انجام این مسئولیت برمی‌آید. به‌طوری‌که درآمد حاصل از سایت شما می‌تواند با بهترین فروشگاه‌های نقاط شهر هم برابری کند.

 

۲. کاربران را شیفته خود کنید.

علاوه بر فروش و رهبری بازار به‌واسطه سئو سایت، یکی دیگر از مزایای آن، این است که ما نه‌تنها می‌توانیم یک محصول را به فروش بالا برسانیم، بلکه می‌توانیم برای تمامی محصولات و خدماتمان، مشتری جذب کنیم و در تمامی عرصه‌های کسب‌وکارمان موفق باشیم.

 

۳. کاربران جستجوگر را به مشتری تبدیل کنید.

با داشتن یک سایت و انجام فرایند سئو و بهینه‌سازی آن می‌توان کاربر را به مشتری تبدیل کرد. چرا که کاربر زمانی وارد سایت شما می‌شود که احساس نیاز کرده و برای رفع نیاز خود اقدامی انجام داده است، بنابراین به‌راحتی می‌توان آن را به مشتری و خریدکننده تبدیل کرد.

 

۴. کسب و کارتان را نام آشنا کنید.

به‌وسیله دیده‌شدن مداوم شما در لینک‌های اول گوگل یا حداقل صفحه اول نتایج جستجو، شما تبدیل به یک کسب‌وکار با نام‌ آشنا تبدیل می‌شوید که کاربران و مخاطبان خیلی راحت‌تر از سایر رقبا به شما اعتماد می‌کنند. در واقع به کمک سئو شما به یک برند معتبر تبدیل می‌شوید.

 

۵. لبخند رضایت را بر چهره مشتریان ببینید.

با سئو کردن سایت و بهینه‌سازی، می‌توانید نیاز کاربر و مشتری خود را بر طرف کنید و از این طریق، رضایت مشتری را جلب کنید. چرا که کاربران اینترنتی با امکانات سایت می‌توانند در منزل یا محل کارشان بدون هیچ عجله‌ای و سر حوصله، هم درباره محصول یا خدمات مورد نیازشان تحقیق کنند و هم بادقت بیشتر، انتخاب بهتری داشته باشند.

 

۶. کسب و کارتان را به کاربران دیگر معرفی کنید.

زمانی که یک کاربر از سایت شما خریدی انجام دهد و نیازش رفع شود، شما علاوه بر اینکه رضایت آن مشتری را جلب کرده‌اید، تبلیغاتی هم برای کسب‌وکار خود ایجاد کرده‌اید. چرا که آن مشتری، شما و کسب‌وکارتان را به کاربران دیگر هم معرفی می‌کند و از این طریق می‌توانید مشتری‌های بسیار دیگری را جذب کنید.

 

آنچه در این مقاله گفتیم ...

برای آن که بتوانید کسب‌وکار اینترنتی خود را گسترش دهید و فروش محصولات و کالاها، همچنین ارائه خدمات در زمینه کاری خودتان را افزایش دهید و از این روش، درآمد و سود بسیاری را به دست آورید، سایت خود را سئو و بهینه‌سازی کنید. با استفاده از سئو کردن سایت می‌توانید بر موج‌ها سواری کنید و رهبری بازار را برعهده بگیرید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

 

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد که به‌عنوان بهترین شرکت سئو در ایران شناخته شده است.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‎‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49563 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/08/23 تعداد مشاهده: 605
کلید واژه ها:
سافت گذر