کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکانات بلیط vip اتوبوس چیست؟

امکانات بلیط vip  اتوبوس چیست؟

اتوبوس‌های VIP بهترین انتخاب برای مسیرهای طولانی هستند. این اتوبوس‌ها با داشتن صندلی راحت یک سفر آرام و بدون مشکل برای مسافران ایجاد می‌کنند. در اتوبوس‌های VIP امکانات فراوانی در اختیار هر مسافر قرار می‌گیرد. این امکانات برای افزایش راحتی مسافران تهیه شده است. در این مطلب درمورد خرید بلیط اتوبوس  VIP صحبت می‌کنیم.

سفر با اتوبوس

سفر به‌وسیله اتوبوس تجربه‌ای متفاوت و درعین‌حال جالب برای افراد است. معمولا مسافران به‌خاطر ارزان بودن بلیط اتوبوس نسبت به هواپیما و قطار، آن را انتخاب می‌کنند. ظرفیت زیاد اتوبوس و قیمت پایین از دلایلی است که افراد سفر با اتوبوس را انتخاب می‌کنند. سفر با اتوبوس و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس(https://www.alibaba.ir/bus-ticket ) مزایا و معایب فراوانی دارد. از مزایای آن می‌توانیم به قیمت پایین، ظرفیت ۴۰ نفره و امکان جابه‌جایی بار با وزن بالا اشاره کنیم. معایب سفر با این وسیله نقلیه نیز شامل نبود پذیرایی، کمردرد در مسیرهای طولانی به‌خاطر نحوه نشستن است. دلایل انتخاب اتوبوس بین افراد متفاوت است. برخی به‌خاطر هزینه و برخی دیگر به‌خاطر نزدیک بودن پایانه‌های مسافربری به مراکز شهرها، سفر جاده‌ای با اتوبوس را انتخاب می‌کنند.

اتوبوس‌ها دو نوع مختلف دارند. اتوبوس معمولی و اتوبوس VIP. اتوبوس‌های معمولی ظاهری ساده دارند. امکانات ارائه شده در آنها کم و پایین‌تر از حد معمول است. اما در اتوبوس‌های VIP امکانات بهتری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. معایب گفته شده فقط برای اتوبوس‌های معمولی است. در سفر با اتوبوس VIP این مشکلات وجود ندارند.سفر با اتوبوس VIP بسیار راحت‌تر و بی‌دردسرتر است. به‌خاطر امکانات بهتر این اتوبوس‌ها نسبت به اتوبوس‌های معمولی، مسافران خرید بلیط آن را ترجیح می‌دهند.

تفاوت اتوبوس‌های VIP و معمولی

اولین و مهم‌ترین تفاوت اتوبوس معمولی و اتوبوس VIP در صندلی‌های آن است. صندلی‌های اتوبوس معمولی ساده هستند. این اتوبوس‌ها مناسب سفرهای کمتر از چهار ساعت هستند. زیرا صندلی‌های آن مناسب استراحت نیست و به بدن افراد آسیب وارد می‌کند. صندلی‌های اتوبوس VIP نسبت به صندلی اتوبوس معمولی بسیار راحت‌تر هستند. این صندلی‌ها ابعاد بزرگ‌تری دارند که بهتر می‌توانید در طول سفر استراحت کنید. به‌خاطر باز شدن صندلی‌های اتوبوس VIP به آنها صندلی تخت شو می‌گویند. این صندلی‌ها می‌توانند به تخت‌های کوچکی تبدیل می‌شوند که برای سفرهای طولانی‌مدت مناسب هستند.

امکانات بلیط vip  اتوبوس چیست؟

دومین تفاوت این اتوبوس‌ها در پذیرایی و امکاناتی است که در اختیار هر مسافر قرار می‌دهند. در اتوبوس‌های معمولی معمولا پذیرایی خاصی انجام نمی‌شود. اگر پذیرایی هم انجام شود، بسیار ساده است. در اتوبوس‌های VIP پذیرایی بسیار بهتر و به‌صورت مخصوص انجام می‌شود. همچنین در اتوبوس‌های VIP یک یخچال پر از بطری آب به‌صورت رایگان برای مسافران وجود دارد.

از دیگر تفاوت‌های اتوبوس معمولی و VIP به ظرفیت اتوبوس‌ها اشاره می‌کنیم. اتوبوس‌های معمولی حداکثر ۵۰ نفر ظرفیت دارند. صندلی‌ها کنار هم و بدون فاصله کافی در کنار هم قرار گرفته‌اند. در اتوبوس VIP تعداد صندلی‌ها بسیار کمتر است. کم بودن صندلی‌ها باعث شده تا بتوانید آنها را به طور کامل یا نیمه، باز کنید. معمولا در اتوبوس‌های VIP صندلی‌ها با فاصله بیشتری کنار هم قرار می‌گیرند.

امکانات اتوبوس‌های VIP

اتوبوس‌های VIP از امکانات مناسبی برخوردار هستند. صندلی‌های راحت آن مهم‌ترین ویژگی این اتوبوس‌ها هستند. این صندلی‌ها به‌راحتی باز و به تخت تبدیل می‌شوند. این ویژگی در سفر‌های طولانی و بالای سه ساعت از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد در مسیرهای طولانی به‌شدت خسته می‌شوند و به استراحت نیاز دارند. اتوبوس‌های vip برای این نوع سفرها بسیار مناسب است. زیرا با صندلی‌های راحت آن می‌توانید بدون مشکل در طول مسیر استراحت کنید و با مشکلاتی مانند کمردرد و گردن درد مواجه نشوید.

از دیگر امکانات این اتوبوس‌ها به صفحه‌نمایش‌های کوچک اشاره می‌کنیم. برای صندلی‌های یک‌نفره، یک مانیتور شخصی و برای صندلی‌های دونفره معمولا یک مانیتور مشترک وجود دارد. به کمک این مانیتورها می‌توانید در طول سفر فیلم و سریال مشاهده کنید. برای این کار به یک هندزفری یا هدفون سیمی نیاز دارید تا به مانیتور متصل شوید. قابلیت‌های این مانیتورها فراوان هستند. بازی، فیلم، کتاب جزو کارایی‌های مانیتورهای اتوبوس vip است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا خستگی مسیر را حس نکنید.

علاوه بر مانیتور، قابلیت مهم دیگری در اتوبوس‌های vip وجود دارد. این قابلیت، وجود یک جای شارژ برای شارژ کردن تلفن‌های همراه و وسایل الکترونیکی شما است. معمولا در اتوبوس‌های vip جدید، برای هر فرد، یک پریز مجزا وجود دارد که می‌تواند تلفن همراه خود را به کمک آن شارژ کند. به طور کلی اتوبوس‌های vip از امکانات فراوانی برخوردار هستند. یخچال، سیستم تهویه، سیستم روشنایی ازجمله دیگر امکاناتی است که در همه اتوبوس‌های vip وجود دارد. در برخی از این اتوبوس‌ها وای‌فای رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. این قابلیت برای افراد اهمیت بالایی دارد.

قیمت بلیط اتوبوس VIP

قیمت بلیط اتوبوس کمتر از وسایل نقلیه دیگر مانند هواپیما و قطار است. شاید سفر با اتوبوس زمان بیشتری نیاز داشته باشد، اما ارزان‌تر و راحت‌تر است. اتوبوس‌های vip به‌خاطر اینکه امکانات بیشتری به مسافران ارائه می‌دهند، تفاوت قیمت کمی با اتوبوس معمولی دارند. البته این افزایش قیمت در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌شود بسیار ناچیز است.

قیمت اتوبوس‌های vip بسیار مناسب هستند. برای آگاه شدن از قیمت بلیط اتوبوس vip می‌توانید در سایت علی بابا قیمت‌ها را چک کنید. علی بابا در هر لحظه قیمت به روز بلیط اتوبوس vip را در اختیار شما می‌گذارد. با مراجعه به بخش فروش بلیط اتوبوس می‌توانید از قیمت‌ها آگاه شوید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس VIP

برای خرید بلیط اتوبوس vip از طریق سایت علی بابا در ادامه همراه ما باشید. وارد صفحه اصلی سایت علی بابا شوید و گزینه اتوبوس را انتخاب کنید. برای خرید بلیط اتوبوس تهران می‌توانید مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعدازاین کار تاریخ حرکت از شهر مبدأ را به‌وسیله تقویم مشخص کنید و درنهایت روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید. در صفحه جدید تمامی اتوبوس‌هایی که در تاریخ موردنظر حرکت می‌کنند به شما نشان داده می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید اتوبوس‌های vip و ظرفیت آنها را ببینید و یک اتوبوس مناسب انتخاب کنید.

امکانات بلیط vip  اتوبوس چیست؟

در بخش فیلترها قابلیت‌های متفاوتی برای خرید بلیط وجود دارد. اولین قابلیت، انتخاب نوع سفر است. دومین گزینه درمورد پایانه مبدأ است. به کمک این گزینه می‌توانید پایانه‌های شهر خود را ببینید و فقط اتوبوس‌های یک پایانه را انتخاب کنید. در بخش آخر می‌توانید شرکت اتوبوس‌رانی خاصی را انتخاب کنید. تمامی شرکت‌هایی که در این مسیر اتوبوس دارند قابل‌مشاهده هستند.

بعد از انتخاب اتوبوس vip موردنظر روی گزینه انتخاب بلیط کلیک کنید. در صفحه جدید نقشه صندلی‌های اتوبوس به شما نشان داده می‌شود. شما در این نقشه می‌توانید جنسیت همراهان خود در سفر را ببینید. در بخش بعدی باید اطلاعات خود را به همراه تلفن همراه وارد نمایید. واردکردن کد ملی فرد الزامی است.

بعد از تأیید اطلاعات خود درگاه پرداخت به شما نمایش داده می‌شود. علاوه بر درگاه آنلاین شما می‌توانید هزینه بلیط اتوبوس را از طریق حساب کاربری خود در سایت علی بابا پرداخت کنید. درنهایت بعد از پرداخت هزینه، بلیط اتوبوس vip برای شما صادر می‌شود. هنگام واردشدن به اتوبوس نشان‌دادن این بلیط ضروری است.

کلام آخر

اتوبوس‌های VIP بهترین انتخاب برای سفر و گردش در ایران هستند. این اتوبوس‌ها تفاوت‌های زیاد با اتوبوس معمولی دارند. در اتوبوس VIP  امکانات خوبی به مسافران ارائه می‌شود. این امکانات آرامش افراد را در سفر تأمین می‌کند. برای خرید بلیط اتوبوس تهران می‌توانید از علی بابا کمک بگیرید. علی بابا در هر لحظه جدیدترین قیمت‌های بلیط اتوبوس VIP را به شما ارائه می‌دهد. خرید از علی بابا بسیار راحت و بدون مشکل است. در صورت نیاز به کمک، می‌توانید از پشتیبانی آنلاین این سایت کمک بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49566 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/09/12 تعداد مشاهده: 1306
کلید واژه ها:
سافت گذر