کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید مکمل های اصل ورزشی از داروخانه آنلاین داروبوم

مکمل های بدنسازی جز جدایی ناپذیر بدنسازی و پرورش اندام به حساب می آیند. شنیدن نام مکمل بدنسازی ، ممکن است انواع و اقسام مکمل ها و مارک های تجاری را روانه ذهن کنَد. در این مطلب ابتدا یک دسته بندی جامع از مکمل های بدنسازی انجام می دهیم سپس اطلاعات جامعی برای خرید مکمل های اصل ورزشی از داروخانه آنلاین داروبوم در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

خرید آنلاین مکمل بدنسازی

انواع مکمل های بدنسازی

همان طور که می دانید انواع مکمل های ورزشی برای اهداف گوناگون طراحی و عرضه شده است. یک اصل اساسی برای خرید مکمل بدنسازی وجود دارد. تیپ بدنی فرد و هدفی که برای آن تلاش می کند مهم ترین نکته هنگام خرید است. در ادامه رایج ترین دسته بندی انواع مکمل بدنسازی را مشاهده می کنید.

مکمل افزایش حجم عضلات

افزایش توده عضلانی به سادگی ممکن نیست. این هدف با مصرف مکمل های پروتئینی مانند پروتئین وی امکان پذیر است. پودرهای پروتئین وی همچنین خستگی عضلات را به تعویق می اندازد و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد.

علاوه بر اینها درد عضلات را کاهش می دهد و کمک می کند بدنساز سریع تر ریکاوری کند و تمرینات بعدی را با قدرت انجام دهد.

بسیاری از مکمل های پروتئین وی موجود در بازار حاوی پُرکننده ها و شیرین کننده های مصنوعی هستند و کمکی در دستیابی به عضلات حجیم تر نمی کند. بنابراین بهتر است هنگام خرید پروتئین وی به نوع و ترکیبات آن دقت کنید. به طور مثال پروتئین وی ایزوله درصد پروتیئن بالاتری نسبت به دیگر انواع مکمل های پروتئینی دارد. ایزوله بودن پروتئین وی به این معنی است که کربوهیدرات و چربی کمتری نسبت به وی کنسانتره دارد.

مکمل افزایش حجم خشک

زمانیکه به حجم دلخواه رسیدید وقت آن رسیده که آن را تثبیت و حفظ کنید. این فاز از بدنسازی که در اصطلاح دوره کات نامیده می شود عضلات برجسته تر می شود. در این مرحله کالری مصرفی بدنساز افزایش می یابد اما چربی بدن تا درصد زیادی کاسته می شود. مکمل پروتئین وی نیز در مرحله کات به داد بدنسازان می رسد. افزایش تدریجی و کنترل شده کالری به همراه تمرینات اختصاصی و چاشنی صبر به عضله سازی بدون چربی منجر می شود.

انواع مکمل های بدنسازی

مکمل بدنسازی برای افزایش حجم و وزن

افزایش حجم و وزن آرزوی هارد گینرهاست؛ افرادی که به سختی وزن اضافه می کنند. مکمل گینر مخصوص این افراد طراحی شده است. پودرهای گینر کمک می کند فرد در کنار رژیم غذایی روزانه، کالری دریافتی خود را نیز افزایش دهد.

نکته قابل توجه در مصرف گینر این است که هرگز این مکمل بدنسازی جایگزین وعده هایی غذایی سالم نمی شود. در عوض تقویت کننده ای است که روی جذب کالری از غذاها تاثیر می گذارد.

مکمل بدنسازی کاهش وزن و چربی سوزی

باز هم تیپ بدنی و مکمل مناسب آن چاره ساز است. چربی سوزی و لاغری در افراد با تیپ های بدنی مختلف الزامی است. مکمل های BCAA و  قرص ال آرژنین دو نمونه از بهترین مکمل های چربی سوز برای بدنسازان است.

مکمل بدنسازی قبل و بعد از تمرین

مکمل های بدنسازی قبل و بعد تمرین طبقه بندی رایج دیگری است که مکمل ها را در خود جای می دهد. مکمل های قبل تمرین به منظور حفظ انرژی و افزایش استقامت حین ورزش معرفی شده اند. این مکمل ها معمولا نیم ساعت قبل از شروع تمرین مصرف می شوند. مکمل های قبل تمرین اغلب شامل مکمل های کراتین، کافئین، بتا آلانین و ال آرژنین می شوند.

در مقابل مکمل های قبل تمرین، مکمل های بعد از تمرین وجود دارند که به رشد و حفظ عضلات و ریکاوری کمک می کنند. پروتئین وی، کازئین، گینر، کربوهیدارت و ال کارنیتین از جمله پُر مصرف ترین مکمل های بعد تمرین محسوب می شوند.

قیمت انواع مکمل ورزشی

مکمل های بدنسازی اصل را از کجا بخریم؟

بعد از انتخاب مکمل صحیح نکته مهم دیگر هنگام خرید مکمل بدنسازی توجه به اصالت محصول است. مکمل های بدنسازی به عنوان راهی برای رسیدن به اهداف ورزشی به کار گرفته می شوند؛ اگر این مکمل ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند یا حتی تقلبی و تاریخ گذشته باشند آن زمان مشکلات جدی برای سلامت مصرف کنندگان به وجود می آید. از طرفی ممنوعیت واردات مکمل های غذایی و بدنسازی خارجی به داخل کشور، بازار مکمل های فیک را آشفته تر کند.

بنابراین خرید مکمل اصل موضوع بی اهمیتی نیست و با رعایت تمام نکات و ترفندهایی که در اینترنت برای تشخیص مکمل اصل و تقلبی وجود دارد باز هم امکان اشتباه وجود دارد. در چنین شرایطی تنها راه، اعتماد به جایی است که مکمل را از آن می خرید.

فروشگاه های مکمل ورزشی معتبر و همچنین داروخانه بهترین مکان برای خرید مکمل اصل بدنسازی هستند. آنها محصولات را هم به صورت حضوری و هم آنلاین به فروش می رساند، این طور نیست که از دادن آدرس فیزیکی خود امتناع کنند. داروخانه آنلاین داروبوم زیر نظر داروخانه دکتر نورانی نیا یکی از بهترین مکان ها برای خرید آنلاین مکمل بدنسازی اصل است. شما با خرید از داروبوم از تخفیفات ویژه و ارسال رایگان بهره مند خواهید شد. برای اطلاع از قیمت انواع مکمل ورزشی می توانید به سایت داروبوم مراجعه کنید.

سخن پایانی
مکمل های ورزشی ابزار کمکی بدنسازان هستند، اگر در خرید آنها دقت کافی صورت نگیرد اساسا مصرف آنها غلط است. متاسفانه در باشگاه های ورزشی مکمل های بی نام و نشانی معرفی می شوند که نه تنها فایده ای ندارند بلکه خطرناک نیز هستند. از همین رو خرید مکمل بدنسازی اصل فقط از فروشگاه های معتبر توصیه می شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49578 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/10/12 تعداد مشاهده: 400
کلید واژه ها:
سافت گذر