کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین ساعت‌های هوشمند برندهای معتبر ساعت‌ساز

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی تاثیرات زیادی در روند زندگی معمول مردم ایجاد شده که این تاثیرات در جهت ایجاد آسایش و انجام راحت‌تر کارهاست. شاید تا چند سال پیش اثری از تکنولوژی‌های روز در همه نقاط زندگی مشاهده نمی‌کردید، اما الان حتی در پوشاک هم تاثیرات این دگرگونی را میبینیم. یکی از گجت‌های پرفروش دنیای تکنولوژی که امروزه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، ساعت هوشمند است. برندهای زیادی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و … هستند که در کنار تولید لوازم دیجیتالی دیگر، در تولید ساعت هوشمند هم عملکرد خوبی داشته‌اند. اما برند‌های ساعت ساز با تاریخچه‌های غنی، در این رقابت میدان را خالی نکردند. در این مقاله می‌خواهیم چند برند ساعت مچی که در تولید ساعت هوشمند عملکرد خوبی داشته اند را به شما معرفی کنیم. 


برندهای ساعت ساز یا برندهای دنیای تکنولوژی؟


با اینکه قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند به قدری زیاد شده که در خواب و بیداری می‌توانند به مصرف کننده خدمات ارائه بدهند، اما بسیاری از ساعت دوستان هنوز خرید ساعت مچی را با همان طراحی اصیل ساعت و غیر هوشمند ترجیح می‌دهند. و معتقدند که ساعت‌ها با همان سبک کلاسیک و طراحی‌های اصیل خودشان می‌توانند به استایل هر شخص هویت ببخشند. صرف نظر از این موضوع که یک انتخاب کاملا سلیقه‌ای است، خیلی از دوستداران دنیای ساعت هم به برند‌های ساعت ساز اطمینان بیشتری دارند. و دوست دارند اگر روزی قصد خرید ساعت هوشمند داشتند، از برندهای ساعت سازی که تاریخچه دارند و معروف‌اند خرید کنند.

البته نباید فراموش کنیم، در ابتدای تولید ساعت‌های هوشمند، برندهای ساعت ساز عقیده به تولید چنین ساعت‌هایی نداشتند. حتی مدعی بودند که این نوع ساعت‌ها جایگاهی در بین مردم پیدا نمی‌کنند. اما پیشرفت  تکنولوژی فراتر از طرز تفکر آنها عمل کرد. و با توجه به تولید انبوه ساعت‌های هوشمند و استقبالی که مردم کردند، آنها هم برای از دست ندادن سهم بازارشان دست به تولید این سبک ساعت زدند. بسیاری از این برند‌ها با در نظر گرفتن سلایق دوستداران ساعت سعی می‌کنند ظاهر ساعت‌های اصیل را با عملکرد یک ساعت هوشمند ترکیب کنند. به این ترتیب جایگاه بهتری را برای قشر دوست‌دار ساعت با ماهیت اصلی و ظاهر کلاسیک پیدا کردند. در ادامه چند برند ساعت ساز که در تولید بهترین ساعت‌های هوشمند عملکرد خوبی داشتند را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین برندهای ساعت ساز در تولید ساعت هوشمند:

1. ساعت هوشمند فردریک کنستانت، ساخت سوئیس

یکی از برندهای مطرح جهانی که در تولید ساعت لوکس و سوئیسی محبوبیت ویژه‌ای دارد، برند فردریک کنستانت می‌باشد. اگر اهل دنیای ساعت باشید بدون شک نام این قدرتمند را شنیده‌اید. ساعت‌های هوشمند فردریک کنستانت بیشتر در سبک ساعت هیبریدی هستند. یعنی ظاهر ساعت کاملا کلاسیک و با ماهیت خود اصلی ساعت است اما توسط سنسورهای به کار رفته و نرم افزار مخصوص این برند، از قابلیت‌های هوشمند آن می‌توانید استفاده کنید. اگر قصد خرید ساعت هوشمند لوکس دارید، برند فردریک کنستانت بهترین انتخاب برای شماست. رنج قیمت ساعت‌های فردریک کاملا در رده برندهای لاکچری قرار دارد. استفاده از متریال با کیفیت که از یک برند لوکس انتظار دارید، حتما در فردریک کنستانت به کار رفته. شیشه‌های ضدخش سافایر کریستال، بند چرم طبیعی، موتورهای ساخت سوئیس و ….

2. ساعت هوشمند جگوار، با سبک جدید

برند جگوار یک برند سوئیسی است که در تولید ساعت مردانه خیلی قدرتمند‌تر عمل کرده تا تولید ساعت زنانه. اگر قصد خرید ساعت سوئیسی و هوشمند دارید، برند جگوار را از دست ندهید. ساعت‌های هوشمند جگوار سبک جدیدی دارند. عملکرد آنها مانند ساعت هیبریدی است اما طراحی خلاقانه‌ای که در این برند به کار رفته بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. مخصوصا مدل‌های جدید ساعت هوشمند جگوار، ساعت بند فلزی، قاب تک یا دو رنگ و سبکی مناسب برای استایل‌های کلاسیک و نیمه اسپرت.

3. ساعت هوشمند لوتوس، متفاوت‌تر

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند با صفحه لمسی از یک برند ساعت ساز معتبر هستید، برند لوتوس را در نظر بگیرید. لوتوس یک برند قدیمی ساعت ساز اسپانیایی است که جدیدا با تولید ساعت هوشمند دارای صفحه تاچ، عملکرد قابل قبولی از خودش ارائه داده. قابلیت‌هایی مانند کنترل موسیقی و گرفتن عکس، از ویژگی‌های برجسته در ساعت‌های هوشمند لوتوس است. 

4. ساعت هوشمند کاسیو، یک قدم جلوتر

برند ساعت کاسیو همیشه یک قدم از خیلی از برندهای سوئیسی و … جلوتر بوده. ساعت‌های نیمه هوشمند و هوشمند کاسیو از خیلی سال قبل‌تر وارد بازار شدند. ساعت‌هایی که با اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث، می‌توانند تنظیمات خودکار داشته باشند. تنظیم ساعت جهانی، قدم شمار، نمایش ضربان قلب و … . سبک طراحی ساعت‌های هوشمند کاسیو به نحوی است که هم برای استایل‌های اسپرت و هم روزانه و کلاسیک مناسب‌اند. کیفیت بالا، طول عمر، دقت در عملکرد و قیمت مناسب از دلایلی است که شما به فکر خرید یک ساعت کاسیو اورجینال میوفتید. 

خرید ساعت هوشمند اورجینال از نمایندگی

برای داشتن یک خرید حرفه‌ای و مطمئن باید به دنبال یک فروشگاه ساعت معتبر باشید. فروشگاه اینترنتی ساعت ایران تایمر، با بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه فروش ساعت مچی اورجینال و با نمایندگی بیش از 120 برند مطرح جهانی، یک انتخاب مطمئن برای شماست. مقایسه بین برندهای ساعت هوشمند، تفاوت بین مدل‌ها و خرید ساعت هوشمند مناسب با نیاز شما، با مشاوره کارشناسان حرفه‌ای ایران تایمر امکان پذیر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49580 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/10/14 تعداد مشاهده: 530
کلید واژه ها:
سافت گذر