کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316467 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

میزان تقاضا برای آیفون ۱۴ پلاس رفته رفته کمتر می‌شود

فروش آیفون 14 پلاس همچنان عقب است، اما مجموع فروش آیفون 14 نسبت به سال گذشته از سری آیفون 13 پیشی گرفته است. داده‌های جدید به اشتراک گذاشته شده توسط تحلیلگر معتبر اپل راس یانگ نشان می‌دهد که انتظار می‌رود فروش پنل‌های آیفون 14 پلاس در ماه دسامبر "نزدیک به صفر" باشد.

به گفته یانگ، خرید صفحه‌نمایش از اپل در زنجیره تأمین آیفون 14 در سال 2022 در مسیر افزایش 10 درصدی نسبت به سری آیفون 13 در سال 2021 قرار دارد. همان‌طور که داده‌های قبلی نشان داده است، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس همچنان فروش بیشتری نسبت به آیفون 13 پرو دارند. این همچنین منجر به افزایش میانگین قیمت فروش آیفون 14 می‌شود، این معیاری است که اپل برای گزارش درآمد به سرمایه‌گذاران به‌شدت به آن متکی است.

بررسی خرید آیفون 14 پلاس

توجه داشته باشید، انتظار می‌رود که محموله‌های پنل پلاس در دسامبر نزدیک به صفر باشد؛ زیرا تقاضا برای آن مدل متوقف شده است. خرید پنل سری آیفون 14 برای سال 2022 اکنون به نظر می‌رسد در مقایسه با خرید آیفون 13 سال 2021 با وجود کاهش 9 درصدی بازار گوشی‌های هوشمند، 10 درصد افزایش‌یافته است. ASP ترکیبی این دستگاه‌ها نیز 10 درصد افزایش‌یافته است و 14 Pro/Pro Max سهم 64 درصدی را در مقابل 51 درصد برای 13 Pro/Max به خود اختصاص داده است.

ارسال پنل آیفون 14 پلاس "نزدیک به صفر" برای ماه دسامبر تعجب‌آور نیست. گزارش قبلی گفته بود که اپل در واقع تولید این دستگاه را متوقف کرده است تا تولید را با تقاضا هماهنگ کند. باوجوداینکه تقاضا کمتر از حد انتظار است، اما گفته می‌شود اپل همچنان در حال برنامه‌ریزی آیفون 15 پلاس برای سال آینده است. اما البته، اپل اخیراً به‌روزرسانی نادری را برای سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان منتشر کرده است و هشدار می‌دهد که محدودیت‌های ادامه‌دار COVID-19 در چین تأثیر زیادی بر آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس خواهد داشت.

آیفون 14 پرو انتخابی بهتر و عاقلانه

اپل طول عمر مورد انتظار باتری را ارائه نمی‌کند، اما باید بیش از 500 چرخه شارژ کامل با حداقل 80 درصد ظرفیت اصلی خوددوام بیاورد و با 105 پوند قابل تعویض باشد. هزینه تعمیرات صفحه‌نمایش بدون گارانتی 289 پوند است، درحالی‌که تعمیر شیشه پشتی 169 پوند هزینه دارد. متخصصان تعمیر iFixit با تمجید از طراحی داخلی جدید، امتیاز هفت از 10 را به دلیل قابلیت تعمیر به این گوشی دادند.

14 حاوی طلای بازیافتی، پلاستیک، عناصر خاکی کمیاب، قلع و تنگستن است. این شرکت در گزارش خود اثرات زیست‌محیطی گوشی را بررسی می‌کند. اپل طرح‌های بازیافت و بازیافت رایگان از جمله برای محصولات غیر اپل ارائه می‌کند. 14 با iOS 16 عرضه می‌شود، که نسخه بازی کننده‌تر نرم‌افزار اپل است و دارای صفحه قفل اصلاح‌شده در میان بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگر است. شما می‌توانید حداقل پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزار و امنیتی و به طور بالقوه تا هفت سال انتظار داشته باشید.

خرید آیفون 14 پرو

یکی از ویژگی‌های جدید برای سری آیفون 14، تشخیص تصادف اتومبیل است که نیروی ضربه بالای یک تصادف ترافیکی را حس می‌کند و در صورت عدم پاسخگویی در عرض 20 ثانیه به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می‌گیرد. قیمت آیفون 14 از ۷۹۹ دلار با 128 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت‌ها با توجه به پیکربندی‌های بالاتر افزایش یافته و آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هم به‌همین صورت قیمت بالاتری خواهند داشت.

در نگاه اول آیفون 14 اساساً یک آیفون 13 با دوربین‌های کمی بهبودیافته است. این صفحه‌نمایش، تراشه، عمر باتری طولانی و طراحی مشابه دارد. اما تغییر شیفت را برای اپل با پیکربندی مجدد روده پنهان می‌کند که امکان تعمیر آسان‌تر و کمتر را فراهم می‌کند. این یک ارتقای قطعی برای طول عمر است، حتی اگر یک ویژگی تندتند نباشد و امیدواریم که به‌زودی به سایر گوشی‌های هوشمند اپل نیز عرضه شود. آیفون 14 یک گوشی عالی و ایمن با تمام عناصری است که آیفون‌ها را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند.

خرید اقساطی از فروشگاه بازرگانی سیب

بازرگانی سیب یکی از برترین فروشگاه‌های ارائه کننده اقساطی محصولات اپل است. می‌توانید برای خرید آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۴ به این فروشگاه مراجعه کرده و تنها در عرض ۴۵ دقیقه محصولات مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی دریافت کنید. شما در واقع ۴۰ درصد از مبلغ کلی گوشی‌ها را ارائه کرده و مابقی هزینه را هم به‌صورت اقساطی ارائه خواهید کرد. اپل واچ به‌عنوان یکی از مکمل‌های برتر این گوشی هم شناخته می‌شود که ظاهری شیک و جذاب به شما خواهد داد. برای خرید جدیدترین نسخه‌های اپل واچ مانند اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا هم می‌توانید به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49581 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/10/19 تعداد مشاهده: 406
کلید واژه ها:
سافت گذر