کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای خرید میکروفون با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

راهنمای خرید میکروفون گیمینگ

 

در گذشته گیمر‌ها برای برقراری ارتباط و تعامل با سایر کاربران انجام بازی از یک هدست میکروفون­دار کمک می‌گرفتند و امکانات کافی را برای داشتن یک بازی لذت­بخش با امکانات موجود فراهم می‌کردند. با استفاده از میکروفون گیمینگ زمینه حرفه‌ای شدن افراد در بازی‌های دیجیتال رواج پیدا کرد‌؛ در واقع هر چه ذوق افراد به انجام بازی‌ها بیشتر می‌شود، تمایل زیادی به کامل­کردن تجهیزات خود در گیم دارند. میکروفون‌ها دارای انواع مختلفی هستند و با کیفیت‌های مختلف و برند‌های گوناگونی تولید می‌شوند.

با استفاده از این میکروفون کاربران می‌توانند با بازیکنان دیگر هنگام انجام بازی‌های دسته جمعی و استریم ارتباط برقرار کنند. بسیاری از برند‌ها این ابزار ارتباطی را با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی تهیه می‌کنند. در نتیجه خرید میکروفون مناسب نیاز به راهنمایی کافی در این زمینه دارد تا محصول خریداری­شده از جنبه­های مختلف کاربردی باشد.

 

ضرورت استفاده از میکروفون در حین انجام بازی‌های دیجیتال

بهترین میکروفن رومیزی - اکو چراغی

 

راه‌اندازی گیم استریم حرفه‌ای و انجام بازی‌های هیجان‌انگیز نیاز به داشتن یک میکروفون مخصوص دارد و از طریق آن می‌توان با بازیکنان دیگر تعامل داشت. استفاده از این ابزار می‌تواند فضای بازی شما را بسیار حرفه‌ای جلوه دهد. میکروفون مناسب برای انجام بازی‌های گیم باید بتواند روی صدای گیمر تمرکز کند و و سایر صدا‌های  اطراف را قطع کند. از ویژگی‌های بسیار خاص یک میکروفون مناسب می‌توان به شفافیت و کیفیت انتقال صدای گیمر اشاره کرد که این موارد باید در خرید میکروفون مد نظر قرار بگیرند. کاربران می‌توانند از میکروفون علاوه­بر بازی برای ضبط صدا، تولید محتوا، انجام گویندگی، ضبط پادکست یا برقراری تماس‌های اینترنتی استفاده کنند و به همین دلیل کیفیت آن بسیار مهم است.

 

انواع مختلف میکروفون

به­طورکلی میکروفون‌هایی که برای انجام بازی مورداستفاده قرار می­گیرند، در دسته کاندنسر‌ها قرار دارند. حساسیت این میکروفون‌ها در بازتولید صدا بسیار زیاد است و حتی صدای نفس گوینده نیز منتقل می‌شود. البته استفاده از این محصول در هنگام بازی باعث می‌شود مخاطب به­راحتی بتواند با حضور شما در گیم ارتباط بگیرد و تعامل کند.

این محصولات در قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و البته هر چه کیفیت میکروفون افزایش پیدا می‌کند، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. کندانسر، بی‌سیم یا با سیم، رومیزی، یقه‌ای و داینامیک انواع مختلف میکروفون هستند که می‌توان آن‌ها را برای بازی‌های مختلف دیجیتالی استفاده کرد. همچنین محدوده قیمتی آن‌ها نیز متغیر است تا هر کس که نیاز به خرید میکروفون داشته باشد، بتواند بر اساس بودجه خود گزینه مناسبی انتخاب کند که می­توانید برای خرید به سایت اگزو مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های یک میکروفون مناسب

زمانی­که شما برای خرید میکروفون به بازار مراجعه کنید انواع مختلف برند‌ها را با کارایی‌های مختلف خواهید دید. در نتیجه برای داشتن یک خرید مناسب ابتدا باید ویژگی‌های اساسی میکروفون را بدانید:

  • ضبط صدا با کیفیت عالی: در هنگام تهیه این محصول باید دقت داشته باشید که میکروفون باید بتواند پیچیدگی‌های صدا را تشخیص دهد و در هنگام صحبت شما، نویز‌های محیط اطراف را حذف کند.
  • تناسب محصول با نیاز شما: انتخاب هر نوع میکروفون برای نیاز‌های مختلف مناسب نیست و کاربر باید برای فعالیت‌های مختلف، محصول اختصاصی تهیه کند. میکروفون مورداستفاده در بازی با محصول موردنیاز در تولید محتوا باید تفاوت داشته باشند.
  • امکان راه‌اندازی سریع و با سهولت محصول: استفاده از میکروفون خریداری­شده و راه‌اندازی آن نیاز به برخی از لوازم جانبی دیگر مثل رابط‌ها، پیش تقویت‌کننده، منبع تغذیه و کابل مخصوص دارد.
  • بررسی قیمت محصول: هنگام خرید میکروفون مخصوص بازی یا سایر فعالیت‌ها باید به قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالا توجه داشته باشید.

 

نکات مهم در خرید میکروفون

بهترین میکروفن های گیمینگ موجود در بازار؛ معرفی 10 مدل برتر

 

پس از اینکه با ویژگی‌های این ابزار ارتباطی آشنا شدید باید برای خرید میکروفون به برخی از نکات توجه کنید:

  • هنگام خرید محصولی را تهیه کنید که با سیستم مورد استفاده شما سازگار باشد و بتواند بر روی کنسول‌های بازی نیز کاربردی باشد. همچنین داشتن ظاهر زیبا و جذاب می‌تواند استفاده از آن را برای کاربر در حین بازی هیجان‌انگیز کند.
  • به سبک بازی مورد نظر خودتان توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که استفاده از آن در طولانی­مدت خسته‌کننده نباشد و همچنین بازدهی کافی برای استفاده مکرر داشته باشد.
  • هنگام خرید میکروفون به شکل ظاهری آن توجه کنید؛ چراکه هرچه ظاهر این ابزار جذاب‌تر باشد، می‌تواند در کسب درآمد شما تأثیر بگذارد.
  • همچنین بهتر است صدای انتقالی توسط این ابزار به­صورت شفاف باشد. استفاده از لوازم دارای امکانات پیشرفته می‌تواند زمینه برقراری ارتباط شما با گیمر‌ها در سراسر دنیا را فراهم کند و به­عنوان یک منبع برای کسب درآمد شناخته شود. بنابراین یک محصول باکیفیت تهیه کنید.

 

نتیجه‌گیری

استفاده از میکروفون برای ارتباط با سایر افراد در هنگام انجام بازی‌های کامپیوتری و پخش زنده نشان­دهنده حرفه‌ای بودن شما در انجام گیم است. داشتن امکانات مفید و کاربردی در هنگام خرید میکروفون باید مد نظر قرار بگیرد. امکان خرید برندهای مختلف این محصول و بررسی ویژگی‌های هر یک در فروشگاه اگزو فراهم شده که شما می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49593 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/11/11 تعداد مشاهده: 446
کلید واژه ها:
سافت گذر