کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316222 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین ویژگی های اپل واچ سری 8

بهترین ویژگی های اپل واچ سری 8

جدیدترین اپل واچ با قابلیت های ویژه. سال 2022 برای شرکت Apple سالی متفاوت بود به این دلیل که در این سال از هشتمین سری از ساعت اپل واچ یعنی Apple Watch Series 8 و در کنار آن از  یک نسخه پیشرفته یعنی اپل واچ اولترا رونمایی کرد. اپل واچ سری ۸ در دو سایز 41 و 42 میلی متر عرضه می شود که از نظر ظاهری تفاوتی با سری 7 ندارد اما از جنبه های دیگری همچون سخت افزاری و نرم افزاری بهبودی هایی پیدا کرده است.

مطمئناً برای کسانی که فقط به طراحی ظاهری اهمیت می دهند این تفاوت ها اهمیتی ندارد اما افراد حرفه ای نیاز دارند تا محصولی با ویژگی و امکانات جدید داشته باشند. اما آیا اپل واچ سری جدید به اندازه کافی بهبود یافته و قابلیت های جدید آن می توانند ارزش خرید را بالا ببرند؟ در ادامه به معرفی مهمترین ویژگی های اپل واچ سری 8 می پردازیم.

قابلیت های اپل واچ سری 8

تشخیص تصادف اتومبیل، جدیدترین ویژگی اپل واچ سری 8

یک حسگر نیروی جدید به اپل واچ سری 8 اجازه می‌دهد تشخیص دهد که شما در یک تصادف رانندگی قرار گرفته‌اید. Crash Detection یا تشخیص تصادف، جدیدترین ویژگی اضافه شده به ساعت هوشمند اپل است که با تکیه بر ژیروسکوپ سه محوره جدید، شتاب سنج و یک الگوریتم ترکیبی سنسور پیشرفته تشخیص می دهد که آیا شما تصادف کرده اید یا نه. تشخیص تصادف یکی از ویژگی های برتر این اسمارت واچ است که موجب برتری آن شده و حتی در قیمت اپل واچ سری ۸ می تواند تاثیر گذار باشد.

سنسور دمای داخلی برای ارائه بینش بیشتر در سلامت زنان

یکی دیگر از ویژگی های برتر اپل واچ سری 8 وجود سنسور دمای داخلی است. سنسور دما در اپل واچ سری ۸ به طور منظم در طول شب هر پنچ ثانیه یک بار دمای مچ دست شما را ردیابی می کند و کوچک ترین تغییر حتی به اندازه یک درجه را نیز نشان می دهد. این سنسور می تواند به شما در ردیابی دمای شبانه بدن و همچنین به زنان در پیش بینی بهتر دوره قاعدگی نیز کمک کند.

ردیابی بهتر ضربان قلب با سنسور نوری نسل سوم

برنامه های سلامت در نسخه های قبلی اپل واچ نیز وجود داشتند اما این ویژگی در Apple Watch Series 8 بهبود پیدا کرده و از دقت بیشتری برخوردار هستند. ساعت اپل واچ سری 8 از یک سنسور ضربان قلب نوری نسل سوم برای معیارهایی مانند کالری سوزی، ضربان قلب در هنگام استراحت و همچنین ضربان قلب بسیار بالا استفاده می کند. این سنسور با ردیابی ضربان قلب در حالت های مختلف می تواند ضربان قلب غیر طبیعی را تشخیص داده و مشکلات سلامتی مانند فیبریلاسیون دهلیزی و ارسال اعلان را هنگام تشخیص ناهنجاری ها بررسی کند.

ردیابی بهتر ضربان قلب با سنسور نوری نسل سوم

افزایش عمر باتری اپل واچ سری 8 با حالت کم مصرف

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های اپل واچ سری 8 حالت کم مصرف است. در واقع این ویژگی به سیستم عامل watchOS 9 اضافه شده که اپل آن را همراه با سری جدید اسمارت واچ اپل منتشر کرد و با اپل واچ سری 4 و نسخه های جدیدتر سازگاری دارد. اما آنچه که در این مورد جای بحث دارد عمر باتری 18 ساعته اپل واچ سری ۸ است که این زمان با اضافه شدن حالت کم مصرف جدید در watchOS 9 تا 36 ساعت افزایش پیدا می کند.

قابلیت دکمه Action در اپل واچ اولترا

عموما تمامی مدل های ساعت هوشومند اپل دارای دو دکمه فیزیکی هستند اما در اپل واچ اولترا سه دکمه فیزیکی وجود دارد. در سمت چپ نمایشگر Apple Watch Ultra یک دکمه نارنجی رنگ به نام Action Button تعبیه شده که قابل تنظیم است و طیف وسیعی از عملکردها را می توانید با آن انجام دهید، مثلا می توانید برنامه های مورد نظر خود را سفارشی کرده و با یک ضربه آن را اجرا کنید.

قابلیت دکمه Action در اپل واچ اولترا

یک آژیر اضطراری 86 دسی بل نیز در  اپل واچ اولترا وجود دارد که از دو الگوی متناوب، از جمله الگوی پریشانی و الگوی شناخته شده جهانی SOS استفاده می کند. شما می توانید این آژیر را با نگه داشتن دکمه Action فعال کنید، صدای آژیر تا فاصله 180 متری اطراف ساعت پخش و قابل شنیدن است.

مقاومت اپل واچ اولترا در برابر آب تا عمق 100 متر

مهم ترین ویژگی اپل واچ اولترا که آن را از مدل های قبلی متمایز می سازد مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر است. Apple Watch Ultra در واقع برای ورزشکاران حرفه ای طراحی شده و می تواند تا عمق 100 متر زیر آب دوام بیاورد و همچنین دارای ویژگی های دیگر نیز است که در ادامه توضیح می دهیم. برای مشاهده مشخصات کامل و قیمت اپل واچ اولترا به فروشگاه آترین کالا مراجعه کنید.

اپل واچ اولترا با روشن ترین صفحه نمایش

Apple Watch Ultra با 2000 نیت روشنایی صفحه نمایش روشن ترین ساعت هوشمند اپل تا به امروز است. این ساعت دارای نمایشگری Retina LTPO OLED با رزولوشن 410 × 502 پیکسل است که میزان روشنایی آن دو برابر نمایشگرهای قبلی است، این ویژگی به شما کمک می کند تا حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز به راحتی محتوای صفحه را مشاهده کنید.

تماس تلفنی واضح تر با سه میکروفون داخلی

اپل واچ اولتر دارای دارای سه میکروفون داخلی است که به منظور بهبود کیفیت صدا در هنگام تماس تلفنی طراحی شده اند. این ساعت با استفاده از میکروفون ها صداهای پس زمینه را گرفته و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته برای کاهش صدای باد در محیط های بادخیز، صدایی واضح و رسا را به گوش کاربر می رساند.

پخش صدای رسا با بلندگوهای دوگانه

ساعت اپل واچ اولترا علاوه بر سه میکروفون داخلی به بلندگوهای دوگانه نیز مجهز شده است. بلندگوهای دوگانه صدایی با کیفیت بهتر و رساتر را پخش می کنند و همچنین به بهبود کیفیت صدای کاربر در هنگام مکالمه و تعاملات سری کمک بیشتری می کنند.

دقیق ترین GPS در اپل واچ اولترا

ساعت اپل واچ اولترا دقیق به دقیق ترین GPS نیز مجهز شده است. GPS این ساعت از دو فرکانس استفاده می کند و فناوری L1 و L5 با هم ادغام کرده است. فناوری L5 پیشرفته ترین سیگنال برای GPS است کهApple Watch Ultra از آن بهره می برد و دقیق ترین مکان یاب را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابه گفته اپل، GPS استفاده شده در این اسمارت واچ حتی در دورافتاده ترین مکان ها و در میان کوه ها و جنگل ها نیز به صورت دقیق مسیر را نشان می دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49598 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/11/18 تعداد مشاهده: 484
کلید واژه ها:
سافت گذر