کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا می توانیم به برنامه نویس ها اعتماد کنیم؟

در زمان انجام پروژه برنامه نویسی، کارفرماها همیشه نگران هستند؛ چرا که شغل برنامه‌نویسی در دسته شغل‌های فریلنسری قرار گرفته و شما به طور طبیعی هیچ برخورد و ملاقات حضوری با برنامه‌نویس خود نخواهید داشت. از سوی دیگر، برنامه‌نویس‌ها نیز حق دارند که بخشی از مبلغ توافقی را پیش از شروع پروژه دریافت کنند؛ زیرا بارها اتفاق افتاده که پس از پیشبرد پروژه تا اواسط آن، کارفرما از انجام پروژه منصرف شده و قصد لغو کردن آن را دارد. در ادامه به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که به شما برای اعتماد به برنامه‌نویس‌ها کمک می‌کنند.

بررسی نمونه کارهای برنامه نویس

برای اعتماد به برنامه‌نویس و جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری، باید بررسی کنید که برنامه‌نویس چقدر در کارش ماهر بوده و تجربه دارد. طبیعی است که یک فرد متقلب، به اندازه‌ای که ادعا می‌کند، توانایی ندارد. برای مطمئن شدن از میزان مهارت برنامه‌نویس به شما توصیه می‌کنیم که نمونه کارهای او را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. از او بپرسید که آیا تمام کدنویسی‌ها را خودش انجام داده یا از پلاگین‌های آماده برای کارش کمک گرفته است. مقدار سختی پروژه‌های نمونه کار را با پروژه خود مقایسه کنید. پیچیدگی و ظرافت پنهان پشت کدنویسی‌ها، همان چیزی است که باید مورد بررسی قرار دهید.

 

سختی پروژه شما در چه حد است؟

پس از صحبت با برنامه‌نویس و بررسی پروژه، به طور معمول برنامه‌نویس مدت زمانی را برای انجام پروژه و دستمزدش را بیان می‌کند. حال زمان آن رسیده که سختی پروژه خود را با مدت زمان گفته شده توسط برنامه‌نویس، مقایسه کنید. شاید پروژه شما یک پروژه سنگین بوده و انجام دادن آن در سه ماه غیرممکن باشد؛ گاهی هم ممکن است که این پروژه به چند نفر با تخصص‌های مختلف نیاز داشته باشد؛ بنابراین با دیدن تناقض میان گفته‌های برنامه‌نویس و اطلاعات موجود، قادر خواهید بود که از هر گونه کلاهبرداری جلوگیری نمایید.

پرسش از بخش های مختلف

پس از توضیح بخش‌های مختلف کار، از برنامه‌نویس پرسش‌هایی مرتبط بپرسید تا میزان تسلط او بر پروژه و ایده‌های جدید او را مورد بررسی قرار دهید.

هزینه اجرای پروژه و تدریس خصوصی برنامه نویسی

لازم به ذکر است که همیشه دستمزد کم نشانه خوبی نیست. بارها دیده شده که دستمزد کم، برنامه‌نویس را در میانه پروژه ناامید و دلسرد کرده و سبب رها شدن کار می‌شود. بهتر است تا به جای چندین بار هزینه کردن برای تکمیل پروژه، با یک دستمزد خوب، پروژه‌ای باکیفیت را تحویل بگیرید. گاهی ممکن است که هزینه تکمیل پروژه از دادن یک دستمزد خوب به برنامه‌نویس، بیشتر تمام شود.همچنین مدرسی که تجربه زیاد تدریس خصوصی برنامه نویسی دارد برای کارش ارزش قائل خواهد بود و تخصص خودش را ارزان نمی فروشد. مورد بوده که دانشجو 5 مدرس برنامه نویسی عوض کرده و با هر مدرس یک جلسه آموزشی برگزار کرده و راضی نبوده و هزینه و زمانش رو از دست داده است.هنگام گرفتن کلاس خصوصی برنامه نویسی چه به صورت حضوری چه به صورت آنلاین حتما نمونه تدریس و نظرات دانشجویانش رو ببینید و قبل از برگزاری کلاس تمام شرایط و نیازهاتون رو به مدرس برنامه نویسی بگویید.

 

 

سایت های فریلنسری

با ثبت پروژه خود در وب سایت‌های فریلنسری هم می‌توانید از کمک یک برنامه‌نویس بهره‌مند شوید. البته لازم به ذکر است که در این سایت‌ها، 10 الی 15 درصد از هزینه پروژه نیز به سایت تعلق خواهد گرفت. در صورت بروز هر گونه اختلاف،با بررسی مستندات به صورت منصفانه بین برنامه نویس و کارفرما قضاوت خواهند کرد.

شرح دادن دقیق تمام فاکتورهای پروژه

با یک بار نوشتن کامل تمامی فاکتورهای پروژه، خیال خود و برنامه‌نویس را راحت کنید. هر قابلیت و جزئیاتی که برای پروژه خود نیاز دارید را ثبت کرده و حتی با عکس گرفتن از سایتی دیگر، مثالی عینی برای آنچه می‌خواهید بیاورید. با این کار دیگر نیازی نیست تا در زمان تحویل پروژه نگران کم بودن چیزی باشید. حتی در صورت موجود نبودن یکی از فاکتورها می‌توانید برنامه‌نویس را به فایل وردی که تمام نیازهای خود را در آن ثبت کرده‌اید، ارجاع دهید.

نوشتن یک قرارداد حقوقی

نوشتن یک قرارداد حقوقی می‌تواند خیال شما را از هر جهت راحت کند. به شما توصیه می‌کنیم که برای نوشتن قرارداد به یک دفتر حقوقی معتبر مراجعه کنید تا این قرارداد از هر نظر کامل باشد. درست است که پیگیری شکایت‌ها در کشور ایران نیاز به وقت و صرف هزینه بسیاری دارد، اما مطمئن روشی است که می‌توان از طریق آن، اعتماد میان دو طرف معامله را برقرار کرد.

جاواپرو، وب سایت فعال زمینه برنامه نویسی

جاواپرو یکی از وب سایت‌های آموزش رایگان زبان c، تدریس خصوصی زبان c و انجام پروژه زبان c است. مقالات و آموزش‌های مفیدی در این وب سایت وجود دارد که به شما در مسیر تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای، کمک خواهد کرد. برای انجام پروژه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی خود نیز قادر خواهید بود تا روی کارشناسان حرفه‌ای جاواپرو حساب باز کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49601 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: رایامارکتینگ تاریخ خبر: 1401/11/23 تعداد مشاهده: 407
کلید واژه ها:
سافت گذر