کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای استعلام چک صیادی به بانک مراجعه نکنید

در سال‌های گذشته یکی از معضلات قوه قضاییه رسیدگی به پرونده‌های چک‌های برگشتی بود. برای رفع این مشکل ایده صدور چک‌های صیادی عملی شد که خوشبختانه بسیار کارساز شد. این روزها می‌توان گفت که اعتبار چک‌ها خیلی بالاتر رفته و افراد اطمینان بیشتری به این اسناد دارند.

آیا شما در مورد کارایی این چک‌ها و سامانه صیاد اطلاعاتی در دست دارید؟ در دنیای مدرن اکثر خدمات به صورت آنلاین انجام می‌شوند و در هر زمان و مکان می‌توان این خدمات را انجام داد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با نحوه ثبت و استعلام چک صیادی بیشتر آشنا کنیم.

سامانه صیاد

در سال 1396 سامانه با نام صیاد که سامانه صدور یکپارچه دسته چک بود از طرف بانک مرکزی معرفی شد. در این سیستم تمام مشکلات چک‌ها از طریق یک سامانه رسیدگی می‌شد که اهداف مختلفی را دنبال می‌کرد. ممانعت از صدور چک به افراد بدحساب، کاهش چک‌های برگشتی، امکان گرفتن استعلام و ... از اهداف این سامانه بود که خوشبختانه به خوبی جا افتاد.

از اوایل سال 1400 تمامی بانک‌ها همگی یک نوع چک در اختیار مشتریان خود قرار دادند که به آن‌ها چک صیادی اطلاق شد. کد یکتای 16 رقمی این سندها وجه تمایز آن‌ها با چک‌های قدیمی است و امکان استعلام چک صیادی توسط گیرنده چک نیز یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

در تاپ می توان به راحتی علاوه بر خدمات چک، خدماتی از نوع استعلام و پرداخت خلافی، عوارضی، امور بانکی و .... انجام داد)

استعلام چک صیادی

از مزایای سامانه صیاد و چک‌های آن می‌توان به انجام اینترنتی خدمات مربوط به آن‌ها اشاره کرد. توجه داشته باشید که اگر شما از فردی این سند را دریافت کنید می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری استعلام سابقه آن را بگیرید.

برخی افراد گمان می‌کنند که استعلام چک صیادی را تنها از بانک می‌توان گرفت اما همان‌طور که کارت به کارت را در اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانید به‌راحتی به صورت آنلاین انجام دهید، این استعلام را می‌توان از سوپراپلیکیشن‌ها به‌راحتی انجام داد.

با انتخاب یک اپلیکیشن قدرتمند می‌توانید به همان سادگی که کارت به کارت، پرداخت قبض و... را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهید از استعلام چک صیادی و اصالت آن نیز مطلع شوید.

همین مسئله باعث شده تا تعداد پرونده‌هایی که در این مورد به دادگاه‌ها می‌روند بسیار کاهش یابند. آسان شدن استعلام باعث شده تا افراد تصمیم خود را در مورد قبول سند یا رد آن به‌راحتی بگیرند. احتمال دارد با استعلام چک متوجه شوید که این فرد چندین چک برگشتی دارد و حساب‌هایش در آستانه بسته شدن است.

توصیه می‌کنیم با افزایش اطلاعات خود سعی کنید تا برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه خدمات آنلاین روز را بشناسید. برخی افراد گمان می‌کنند که تنها کارت به کارت و پرداخت قبض را می‌توان به کمک گوشی انجام داد اما با شناخت یک مرجع معتبر قطعا نظرشان تغییر خواهد کرد.

با تاپ استعلام چک صیادی را بگیرید

با توسعه بانکداری نوین مجموعه‌های زیادی برای ارائه خدمات آنلاین به مردم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز نیاز به چنین مجموعه‌هایی بیشتر حس می‌شود و اکثر کارهای بانکی، اداری، خودرویی، گردشگری و سلامت را می‌توان به صورت غیرحضوری و به کمک آن‌ها انجام داد.

یکی از این اپلیکیشن‌های معتبر که قدرت خود را از بانک پارسیان گرفته و تمام تراکنش‌ها در آن زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود، تاپ است. شما در تاپ به‌راحتی آب خوردن می‌توانید ثبت و استعلام چک صیادی را انجام دهید.

زمانی که می‌خواهید برای فرد یا مجموعه خاصی چک صادر کنید می‌توانید کار ثبت آن را با تاپ انجام دهید. در نقطه مقابل اگر چکی دریافت کردید، در تاپ می‌توانید از آن استعلام بگیرید و تایید چک را نیز بزنید. می‌توانید از اکثر خدمات بانکی نظیر کارت به کارت، موجودی، استعلام چک صیادی، ثبت و تایید آن و... در هر زمان و مکان دلخواهی در این سوپراپلیکیشن بهره‌مند شوید.

 

تاپ سوپراپلیکیشنی قدرتمند

در کل دنیا سوپراپلیکیشن‌ها بسیار محبوب شده‌اند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از چندین برنامه ضعیف و تک‌بعدی از اپلیکیشن‌های وسیع و با خدمات متنوع استفاده کنند. خوشبختانه در ایران نیز این برنامه‌های قدرتمند توانسته‌اند با عملکرد مناسب خود محبوبیت بالایی پیدا کنند.

سوپراپلیکیشن تاپ با بیش از 70 سرویس کاربردی یکی از برترین گزینه‌ها در کشور است که بهتر است شما نیز این برنامه را در گوشی خود داشته باشید. از خدمات برتر تاپ می‌توان به کارت به کارت آن اشاره کرد که با سیستم جایگذاری رمز دوم توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند.

در خدمت کارت به کارت این برنامه بانک‌های زیادی پوشش داده شده‌اند و شما نیز می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید. به جز استعلام چک صیادی و کارت به کارت از دیگر خدمات این اپلیکیشن می‌توان پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، استعلام ممنوع‌الخروجی، رزرو تور و هتل، خرید بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار و... را نام برد.

با نصب تاپ در تلفن همراه خود می‌توانید از تمام خدمات آن تمام و کمال استفاده کنید. با تاپ به تاپ زندگی کردن بیندیشید.

جمع بندی

در سیستم بانکداری نوین سعی بر این می‌شود تا اکثر خدمات به صورت غیرحضوری انجام شوند. خوشبختانه در داخل کشور نیز بر این مسئله توجه بالایی شده و از کارت به کارت تا ثبت و استعلام چک صیادی می‌توان به صورت آنلاین انجام داد.

در این مطلب شما با تاپ سوپراپلیکیشنی قدرتمند برای انجام خدمات آنلاین مختلف آشنا شدید که می‌توانید با نصب آن یکی از کاربران آن شوید. تاپ با 73 سرویس کاربردی می‌تواند در زمینه‌های مختلف به شما کمک کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49605 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/12/01 تعداد مشاهده: 428
کلید واژه ها:
سافت گذر