کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ارزان ترین و اقتصادی ترین موتورها

موتورسیکلت‌ها، ابزاری سبک و کاربردی برای انجام کارهای روزمره در شلوغی و ترافیک شهر هستند. اما طی چند مدت اخیر با افزایش بی‌رویه در قیمت روبرو شدند و شاید نتوان مانند گذشته آن‌ها را وسیله نقلیه اقتصادی دانست. بااین‌وجود هنوز هم برخی از موتورسیکلت‌هایی که در بازار هستند، قیمت‌های متعادل‌تر و ارزان‌تری دارند و خرید آن‌ها مقرون به‌صرفه است. در ادامه با چند موتورسیکلت اقتصادی بازار آشنا می‌شویم و امکانات هرکدام را تا حدودی بررسی می‌کنیم.

موتور یاماها وینو

این مدل موتورسیکلت به موتور پاکشتی معروف است؛ زیرا بعد از ورود به ایران از طریق بنادر تجاری، خریداری آن‌ها صورت در محل اسکله و پای کشتی‌های تجاری می‌گیرد. البته حتما در هنگام خرید انواع موتورهای پاکشتی مانند یاماها وینو به این موضوع دقت داشته باشید که موتور، بدنه و ظاهر موتور را بررسی کنید تا از سلامت کامل تمام اجزا و قطعات آن مطمئن شوید. همچنین این مدل موتورها به دلیل وارداتی بودن، دارای قطعاتی مانند فلاپ و چراغ‌هایی هستند که در بازار ایران کمی کمیاب است.

به‌صورت کلی این مدل موتور از برند یاماها برای همه افراد مناسب است و قدرت و شتاب بالایی دارد. به همین دلیل به‌خوبی می‌توان در شرایط متفاوت و سطوح با شیب‌های مختلف از آن استفاده کرد. موتور یاماها وینو در دسته موتورهای چهارزمانه قرار دارد که به معنای تکنولوژی جدید و به‌روزتر در ساخت موتور است. البته وجود قطعات بیشتر و پیشرفته‌تر باعث شده که قیمت این مدل موتور نسبت به موتورهای دوزمانه کمی بیشتر باشد و امکان استهلاک زودتر موتور نیز باشد. بااین‌حال نسبت به موتورهای دوزمانه انرژی کمتری مصرف می‌کند و به همین دلیل آلاینده کمتری نیز ایجاد خواهد کرد

همچنین طراحان و سازندگان آن، رادیاتور آب خنک، سنسور سرعت و روغن را روی موتور نصب کردند. این محصول از برند یاماها سرعتی معادل با 60 کیلومتر در ساعت دارد و به همین دلیل گزینه خوبی برای سفرهای شهری محسوب می‌شود.

هوندا 125 CDI

برند هوندا سال‌های طولانی در کشور ما فعالیت دارد و خاطرات خوشی را برای بیشتر ما رقم زده است. این برند به دلیل ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، علاقه‌مندان زیادی دارد. موتور 125 CDI نسبت به موتورهای 250 دارای قدرت و سرعت کمتری است و این موضوع به دلیل ابعاد حجم موتور است. اگرچه حجم موتور 250 دو برابر موتور 125 است، اما موتورهای هوندا 125 CDI از قابلیت‌ها  و مزایای دیگری برخوردار هستند. ازجمله می‌توان سوخت کمتر، قیمت مناسب‌تر و هزینه‌های تعمیر کمتر را در نظر گرفت. علاوه بر آن سیم‌کشی و طراحی شاسی موتور هوندا 125 ساده‌تر است و به همین دلیل تعمیر آن آسان‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد.

همچنین قدرت  و سرعت مناسب شهری و دوام خوب و مناسب را باید به ویژگی‌های مطلوب آن اضافه کرد. بنابراین اگر به دنبال خرید موتور قسطی با قیمت ارزان‌تر و اقتصادی‌تر هستید، موتور هوندا 125 گزینه خوبی محسوب می‌شود.

البته در کنار این مزایا، بهتر است برخی از عیب‌های آن را هم در نظر داشته باشید. ازجمله آن‌ها باید به لرزش موتور در سرعت‌های بالا اشاره کرد. علاوه بر آن، سیستم ترمز موتور به‌شدت ضعیف است و سیستم خنک‌کننده ضعیف طراحی شده و پره‌ها به اندازه کافی بادگیر نیستند. درعین‌حال باید موتور به‌صورت کاربراتی طراحی شده و به‌صورت ماهانه باید دردسرهای تمیز کردن آن را بر عهده بگیرید.

آپاچی 200

این موتور در سال 2016 توسط شرکت هندی TVS طراحی و تولید شد و در سال 1396 به بازار ایران نیز عرضه گردید. این موتور در دسته موتورهای محبوب قرار دارد و افراد زیادی آن را برای خرید انتخاب می‌کنند. ازجمله ویژگی‌های این موتور می‌توان به تایر جلو 90 و تایر عقب 130 میلی‌متر اشاره کرد. همچنین سیستم سوخت‌رسانی آن انژکتوری است و از گیربکس پنج دنده دستی برخوردار است.

شاید درباره این موتور حواشی مختلفی شنیده باشید، مانند اینکه موتور ضعیف است. اما حقیقتی که وجود دارد این است که موتور آپاچی 200 تفاوتی با آپاچی 180 ندارد و هر دو ازنظر سرعتی و قدرتی تقریبا در شرایط یکسانی قرار دارند. بااین‌حال هزینه تعمیرات در این موتور کمی بیشتر است. ولی در کنار تمام مزایا و معایب مختلفی که دارد، در دسته موتورسیکلت‌های محبوب ایرانی قرار دارد که یکی از علت‌های این محبوبیت، رنگ‌های خاص و منحصر به فردی است که در طراحی آن به کار می‌رود.

موتورسیکلت بنلی 250

بنلی 250که در اصطلاح عامه مردم با نام موتور جفت شناخته می‌شود، در دسته محبوب‌ترین‌های بازار ایران قرار دارد و به دلیل قیمت ارزان و اقتصادی خود، علاقه‌مندان زیادی دارد. بنلی 250 سوغات کشور چین است و طراحی ظاهری پرحجم و بزرگی دارد و به همین دلیل گزینه‌ای جوان‌پسند محسوب می‌شود. این محصول دارای دماغه، چراغ جلو، کمک فنر و باکی با طراحی تهاجمی و خشمگین است و در دسته موتورهای خیابانی یا استریت شناخته می‌شود. شاید این طراحی جوان‌پسند، قیمت ارزان و ظاهر خاص باعث شود که افراد یک موتورسواری مهیج با سرعت بالا را با آن تجربه کنند. اما بهتر است در جاده کمی محتاط باشید تا ناچار به پرداخت جریمه رانندگی در سرعت‌های بالا نشوید.

باکسر150 CC

مهم‌ترین مشخصه در این مدل موتورسیکلت، استهلاک کم و قیمت مناسب است. طراحان این موتور تلاش کردند تا ابعاد و حجم ظاهری موتور، بزرگ و فراگیر باشد و به دلیل اینکه رقیبی در برندهای دیگر، محصولی با این مشخصات تولید نکرده، باعث شده که باکسر 150 CC دارای مزیت باشد و در فروش به موفقیت برسد. نکته جالب دیگر این است که تعمیرکاران به‌خوبی با روش‌های تعمیر این موتور آشنا هستند و از این نظر هم مزیتی برای موتور محسوب می‌شود.

تی وی اس ویگو 110 CC

 این موتورسیکلت در دسته موتورهای کوچک و جمع و جور شهری قرار دارد که عملکرد مناسب را برای کاربران خود به همراه می‌آورد. علاوه بر آن، به دلیل اینکه طراحی آن در کلاس اسکوتر انجام شده، گزینه خوبی برای تردد شهری و افرادی است که تبحر چندانی در راندن موتورسیکلت ندارند. ویگو با برخورداری از جعبه‌دنده اتوماتیک، باعث ایجاد کاربرد راحت شده است و به دلیل وجود لوازم‌یدکی بسیار زیاد در بازار، فروش و محبوبیت بالا را برای خود به ارمغان آورده است.

هوندا کلیک 150 CC

این موتور نیز امکانات رفاهی زیادی را همراه با طراحی ظاهر خشن و تهاجمی برای علاقه‌مندان خود فراهم می‌کند. همچنین شتاب و قدرت خود به همراه چراغ‌های پشت اتوماتیک، از نقاط قوت این محصول است. بااین‌حال ترمز آن به شکل ضعیفی کار می‌کند و باید در موقع ترمز گرفتن احتیاط کنید. اما با تمام مزایا و معایب، قیمت مناسب و اقتصادی باعث شده که محبوبیت بالای در بین موتورسواران کسب کند و فروش بالا را برای صاحبان خود فراهم آورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49606 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/12/02 تعداد مشاهده: 1272
کلید واژه ها:
سافت گذر