کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316110 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

داشتن کامپیوتر شخصی را این روزها می‌توان یکی از نیازهای اولیه هر فرد دانست که برای اغلب افراد ضروری است. فرقی نمی‌کند به چه کاری مشغول باشید و تا چه حد از اینترنت و فضای مجازی آگاهی داشته باشید؛ داشتن یک کامپیوتر شخصی برای ساده‌ترین کارها مانند تایپ یک متن یا باز کردن یک فایل ضروری است. حال با توجه به نیاز دائمی و همیشگی ما به این سیستم‌ها، امروزه اغلب افراد ترجیح می‌دهند تا از لپ‌تاپ‌ها به دلیل قابلیت حمل آن‌ها استفاده کنند.

در خرید لپ تاپ استوک نیز توجه به برخی نکات ضروری است و مسائل متعددی باید در نظر گرفته شوند. همه ما پیش از خرید لپ تاپ، گوشی یا هر یک از وسایل الکترونیکی، ابتدا تحقیقات لازم را انجام می‌دهیم و سپس با توجه به نیازها و قابلیت‌های مدل‌های مختلف، بهترین آن‌ها را انتخاب می‌کنیم؛ اما اغلب، توجه به بودجه یکی از موانع اصلی به حساب می‌آید. اگر چه قیمت بالای محصولات الکترونیکی این روزها به مسئله‌ای آزاردهنده تبدیل شده است؛ اما خرید لپ تاپ استوک ارزان می‌تواند تا حدودی این مشکل را برطرف کند. در این مقاله با بررسی نکات خرید لپ تاپ استوک همراه شما خواهیم بود.

کالای استوک چیست و چه تفاوتی با کالای دست دوم دارد؟

همان طور که گفته شد، خرید لپ تاپ استوک مانند هر کالای استوک دیگر این امکان را به شما می‌دهد که با صرف هزینه‌ای کمتر، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. واژه استوک در حقیقت به معنای کالای ذخیره و موجود در انبار است؛ اما در ایران اغلب آن را معادلی برای واژه دست دوم در نظر می‌گیرند. باید بدانید با وجود آنکه کالای استوک را می‌توان نوعی کالای دست دوم در نظر گرفت؛ اما تفاوت‌هایی میان آن‌ها وجود دارد.

بسیاری از فروشگاه‌ها در اروپا و آمریکا برای جذب مشتری، سیاست‌هایی را به کار می‌گیرند که یکی از آن‌ها مرتبط با کالای استوک است. این فروشگاه‌ها امکان مرجوع کردن کالا پس از ۳۰ روز بدون هیچ دلیلی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. در واقع مشتریان می‌توانند در صورت عدم رضایت از کارکرد محصول، آن را به فروشگاه بازگردانند و هزینه آن را پس بگیرند یا معادل مبلغ آن، کالاهای دیگری را انتخاب کنند. حال این محصولاتی که به فروشگاه بازگردانده می‌شوند، در انبار ذخیره می‌شوند و به صورت عمده تحت عنوان کالای استوک به فروش می‌رسند.

مزیت کالای استوک نسبت به کالای دست دوم

طبق چیزی که گفته شد، کالای استوک در بیشترین حالت به مدت ۳۰ روز مورد استفاده قرار گرفته است؛ بنابراین نسبت به کالای دست دومی که ممکن است سال‌ها کار کرده باشد، سالم‌تر بوده و استهلاک کم‌تری داشته است. در ایران استوک می‌تواند معنای دیگری نیز داشته باشد. حتماً دیده‌اید که در فروشگاه‌های محصولات الکترونیکی، نمونه‌هایی از محصولات در دکور فروشگاه و برای تست کردن قرار می‌گیرند. برای مثال تلویزیون‌های پشت شیشه اغلب به عنوان کالای استوک به فروش می‌رسند. همچنین لپ تاپ استوک ارزان ممکن است تنها از جهت آکبند نبودن با لپ تاپ نو متفاوت باشد.

بهترین لپ تاپ‌های استوک

خرید لپ تاپ استوک خصوصاً اگر از نوع صنعتی باشد، در میان شرکت‌ها و ادارات بسیار رایج است؛ چرا که خرید لپ تاپ استوک ارزان می‌تواند تا حدود زیادی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به دنبال داشته باشد. اگر به دنبال یک لپ تاپ شخصی مقرون‌به‌صرفه هستید هم می‌توانید با خرید لپ تاپ استوک ارزان، با صرف بودجه‌ای مشخص، از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید. چند مورد از بهترین لپ تاپ‌های استوک را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

لپ تاپ استوک HP

کمپانی HP یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید رایانه‌های شخصی است که سال‌هاست به تولید انواع لپ‌تاپ‌های خانگی، صنعتی و نیمه‌صنعتی می‌پردازد. این برند در ابتدا توسط دو مهندس آمریکایی ساخته شد و در طول دوران فعالیت، همواره به عنوان یکی از پیشتازان این حرفه شناخته می‌شود. لپ تاپ استوک HP با توجه به رتبه دوم برند HP در میان سازندگان کامپیوتر‌های خانگی و برندهای فعال در زمینه فناوری اطلاعات، انتخابی معقول به نظر می‌رسد. تنوع قابل توجه لپ تاپ استوک HP سبب می‌شود که دست شما در انتخاب محصولات این برند باز باشد.

لپ تاپ استوک DELL

لپ تاپ استوک DELL یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ داشته باشید. عموماً محصولات این برند به تنوع بالا و طول عمر مثال‌زدنی معروف‌اند. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که سال‌ها پیش یک لپ‌تاپ DELL خریداری کرده‌اند، همچنان از آن استفاده می‌کنند و از کارایی آن رضایت دارند. با خرید لپ تاپ استوک DELL می‌توانید تا سال‌ها از یک لپ‌تاپ باکیفیت و کاربردی استفاده کنید.

لپ تاپ استوک Lenovo

برند Lenovo یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید لپ‌تاپ‌های شخصی است که محصولات مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی مناسبی را به بازار ارائه کرده است. با این حال، مدل‌های حرفه‌ای با آپشن‌های حیرت‌انگیز در میان تولیدات این برند به چشم می‌خورند که ممکن است شما را به خرید لپ تاپ استوک Lenovo متمایل کنند. چنانچه بخواهید مدل‌های بالاتر و گران‌قیمت‌تر این برند را با قیمتی معقول و اقتصادی خریداری کنید، می‌توانید به گزینه خرید لپ تاپ استوک Lenovo فکر کنید.

 

در خرید کالای استوک به چه مواردی توجه کنیم؟

  • پورت‌ها و اتصالات لپ تاپ را بررسی کنید.

  • هارد دیسک SSD باید با استفاده از نرم‌افزارهایی چون HD sentinel تست شود.

  • مانیتور و کارت گرافیک را در هنگام بررسی فراموش نکنید. تغییر رنگ مانیتور باید جدی گرفته شود.

  • سیستم خنک‌کننده و حافظه رم را چک کنید.

  • باتری یکی از مهم‌ترین مواردی است که ممکن است با مشکل مواجه باشد. حتماً باتری را نیز تست کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49608 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/12/04 تعداد مشاهده: 531
کلید واژه ها:
سافت گذر