کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس از ماژول دوربین جدید بهره می‌برند

شایعات مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ به گوش می‌رسد. طبق گفته ShrimpApplePro در توییتر، مدل‌های آیفون ۱۵ یک بامپ جدید برای دوربین خواهند داشت. این کاربر به جزئیات بیشتری نپرداخته است، اما بحث‌های جالبی در بخش کامنت‌های آن دیده می‌شود. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، برآمدگی جدید دوربین می‌تواند نشان دهنده چند چیز متفاوت باشد. یکی از شایعات حاکی از آن است که با خرید ایفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس می‌توانید از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مدل‌های پرو فعلی بهره ببرید. این می‌تواند کیفیت و جزئیات ثبت تصاویر در دوربین را هم بالا ببرید.

یکی از تفاوت‌های دیگری که ایجاد برآمدگی جدید ایجاد می‌کند، تغییر در طراحی و ایجاد حالت گرد در پشت دستگاه است. همان‌طور که مشخص است، آیفون ۱۵ در اندازه‌های نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ ارائه می‌شود و قرار نیست که تغییری در سال جاری وجود داشته باشد. احتمالا فناوری جدید داینامیک آیلند هم به مدل‌های استاندارد امسال راه پیدا خواهند کرد و یک پورت جدید USB-C جدید هم دریافت خواهند کرد. مدل‌های پرو که شامل آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس هستند، احتمالا با یک تغییر نام مواجه شده و آیفون ۱۵ پرو مکس با نام آیفون ۱۵ اولترا عرضه خواهد شد. این احتمال توسط جمعی از لیکرهای معروف رد شده است و احتمالا این تغییر نام در سال آینده رخ خواهد داد.

تغییراتی در خرید ایفون ۱۵

اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ مدل‌های آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را عرضه کرد و از همان زمان هم شایعاتی در مورد آیفون ۱۵ از مدت‌ها شنیده می‌شود. چندین ماه دیگر تا معرفی آیفون ۱۵ باقی مانده است، اما اپل در پنهان کردن اسرار کارخانه‌های خود چندان خوب عمل نکرده و به‌دلیل درگیر بودن تعداد زیادی از تامین کنندگان در پروسه تولید، اطلاعاتی به بیرون درز پیدا می‌کند. چهار مدل آیفون ۱۵ در اندازه‌های مشابه با مدل‌های آیفون ۱۴، شامل دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ اینچی وجود خواهد داشت. مشابه با امسال، دو مورد از آن‌ها در سری استاندارد بوده و دو مورد دیگر هم سری Pro هستند.

برخی از ویژگی‌ها هم برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو محدود بوده و قرار نیست که شاهد استفاده از آن‌ها در مدل‌های استاندارد باشیم. شایعات تا کنون حاکی از آن است که پورت USB-C برای همه مدل‌ها پیاده سازی خواهد شد. احتمالا داینامیک آیلند هم قرار است در هر چهار مدل استفاده شده و بتوانید با صرف قیمت پایین‌تر هم این فناوری را تجربه کنید. اپل از تراشه‌های مودم کوالکام برای دستگاه‌های جدید استفاده خواهد کرد، چرا که تراشه‌های مودم اختصاصی خودش آماده نبوده و احتمالا چند سال دیگر هم به زمان نیاز دارد. مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ قرار است که به تراشه A16 ارتقا پیدا کنند.

مدل‌های آیفون ۱۵ پرو هم می‌توانند از تراشه‌های بهبود یافته ۳ نانومتری A17 استفاده کنند. مدل‌های پرو احتمالا از فریم‌های تیتانیومی استفاده کرده و از فناوری دوربین لنز پریسکوپ هم برای بهبود زوم بهره خواهند بود. می‌دانید که با خرید گوشی سامسونگ سری اس ۲۳ می‌توانید به زوم چند برابری در دوربین دسترسی داشته باشید و این مهم‌‌ترین نقطه برتری گوشی‌های برند کره‌ای نسبت به اپل است. حال اپل می‌تواند با لنز پریسکوپ خود، کم کم این نقطه ضعف خود را هم در دوربین‌های خود برطرف کند. این خلاصه تمام چیزهایی هستند که در مورد آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو شنیده می‌شود.

خرید گوشی سامسونگ سری S23

سامسونگ هم در چند هفته اخیر، از سری گلکسی S23 خود رونمایی کرد. اپل در جدیدترین گوشی خود از لنز دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بزرگ بهره برده و کیفیت بالای عکاسی را در حالت شب و روز ارائه می‌کند. حالت Nightography اکنون اهمیت بیشتری در این دوربین داشته و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید بهترین کیفیت عکس برداری را تجربه کنید. تراشه جدید اسنپ دراگون ۸ نسل دوم را هم داریم که قدرت عملکرد بالایی را مخصوصا در هنگام بازی برای‌تان به همراه خواهد داشت. می‌دانیم که پلتفرم اندروید برای تجربه بازی عالی‌ترین گزینه بوده و با یک تراشه و حافظه رم عالی می‌توانید بهترین آثار این پلتفرم را تجربه کنید.

با خرید گوشی سامسونگ اس ۲۳ صاحب قدرتمندترین گوشی اندروید در سال جاری خواهید بود و یقین بدانید که اصلی‌ترین رقیب برای سری آیفون ۱۴ اپل هم محسوب می‌شود. برای خرید گوشی سامسونگ ارزان‌تر با امکانات مناسب نزدیک به سری پرچم‌دار هم می‌توانید به سراغ سری A سامسونگ بروید. این سری شامل تنوع بالایی از مدل‌ها بوده و بسته به بودجه خود می‌توانید به سراغش بروید. مشخصات فنی این گوشی‌ها حتی نزدیک به سری اس سامسونگ بوده و از نظر طراحی هم یقینا آن‌ها را دوست خواهید داشت.

خریدی مطمئن و به صرفه از فروشگاه مقداد آی تی

علاقه‌مندان برای خرید ایفون و مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند می‌توانند به وب سایت مقداد آی تی مراجعه کنند. امکان مقایسه مدل‌های مختلف و قیمت محصولات مختلف فراهم شده و بسته به بودجه خود می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49615 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/12/06 تعداد مشاهده: 442
کلید واژه ها:
سافت گذر