کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316246 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمای خرید دوربین هایک ویژن

هایک ویژن برند برتر دوربین مداربسته در جهان طی چند سال اخیر است. ساخت کشور چین بوده و سهم عمده ای از بازار رقابتی دوربین های مداربسته را به خود اختصاص داده است. قابلیت هایی که در محصولات هایک ویژن عرضه می شوند، به عنوان راه کارهای جدید برای نیاز کاربران است. تنوع و کیفیت بالا مهم ترین عامل موفقیت دوربین هایک ویژن در دنیاست. همچنین با در نظر گرفتن بودجه و نوع کاربری می توانید از انواع دوربین های هایک ویژن را خریداری کنید. راهنمای خرید دوربین مداربسته به شما کمک می کند تا مناسب ترین دوربین هایک ویژن را خریداری کنید.

انتخاب دوربین مداربسته

چگونه می توانیم بهترین دوربین مداربسته را انتخاب کنیم؟ کیفیت و مرغوبیت کالا اولین ویزگی است که باید مدنظر قرار دهید. این مرحله با انتخاب هایک ویژن به خوبی طی می شود. اما باقی ویژگی ها چه هستند و چگونه ارزیابی می شود؟ یکی از این ویژگی ها تکنولوژی است. آنالوگ و تحت شبکه بودن آن است. دوربین های آنالوگ اچ دی قیمت پایین تری از دوربین و سیستم های تحت شبکه دارند. در مقابل سیستم های تحت شبکه قابلیت های حرفه ای و هوشمند را ارائه می دهند.

شکل ظاهری و بدنه دوربین نیز در انتخاب شما نقش مهمی دارند. براساس اینکه در چه محلی دوربین نصب می شود و قرار است تصویر را در چه شرایطی ارائه دهد برخی از ویژگی ها مانند دید در شب، استاندارد IP، جنس بدنه، داخلی یا خارجی بودن و... مشخص می شود.

کیفیت تصویر

کیفیت بالای تصویر کمک می کند جزئیات بهتر دیده شود. رزولوشن تصویر از عوامل موثر در کیفیت تصویر دوربین مداربسته است. این ویژگی با مگا پیکسل مطرح می شود و دوربین های مداربسته هایک ویژن با رزولوشن های مختلفی تولید می شوند. رایج ترین آنها از 1 تا 8 مگاپیکسل است. در موارد خاص و حرفه ای تر نیز دوربین های هایک ویژن طراحی و تولید می شوند که تصویر با وضوح 12 مگاپیکسل و بالاتر نیز ارائه می دهند.

لنز دوربین

لنز یکی از مهمترین قطعات دوربین مداربسته هایک ویژن که نقش مهمی در چگونگی و زوایه دید دوربین مداربسته دارد. لنزهای ثابت و متغیر هر کدام ویژگی خاصی دارند. در لنزهای ثابت غالباً زاویه دید های وسیع تری خواهید داشت. لنز متغیر امکان زوم اپتیکال را برای کاربر فراهم می کند. در لنزهای متغیر نوع موتورایز نیز وجود دارد که از قیمت بالاتری برخوردار است.

خرید از نمایندگی هایک ویژن

نکته مهمی که هنگام خرید دوربین هایک ویژن باید مدنظر قرار دهید، خرید از نمایندگی های معتبر است. با مراجعه به نمایندگی هایک ویژن می توانید از اصالت کالا و گارانتی معتبر مطمئن باشید. همچنین مشورت با کارشناسانی که به خوبی با دوربین مداربسته هایک ویژن آشنایی دارند، می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که بازار دوربین های مداربسته پر از محصولات تقلبی است. خرید این محصولات می تواند شما را با ضرر و زیان مواجه کند. بنابراین بهتر است با مراجعه به نمایندگی معتبر، با خیال آسوده سیستم مداربسته مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

دریافت لیست قیمت هایک ویژن

قیمت دوربین هایک ویژن به عوامل مختلفی بستگی دارد. انتخاب شما در میزان مبلغی که می پردازید تعیین کننده است. مواردی مثل کیفیت تصویر، مدل دوربین، نوع لنز و سایر قابلیت ها تاحدودی قیمت دوربین را تعیین می کنند. علاوه بر این موارد، نوسانات نرخ ارز نیز بر قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن اثرگذار است. شما می توانید برای خرید دوربین هایک ویژن، لیست قیمت به روز شده را از فروشنده بخواهید. نمایندگی های هایک ویژن خرید ویژه همکار نیز ارائه می دهند که از طریق تماس تلفنی و یا دریافت لیست قیمت همکار هایک ویژن می توانید از این قیمت ها مطلع شوید.

نصب دوربین مداربسته

مرحله نصب دوربین مداربسته بعد از انتخاب و خرید دوربین مداربسته قرار دارد. یک سیستم مداربسته خوب تنها با خرید دوربین خوب بدست نمی آید. بلکه باید به خوبی نیز نصب و راه اندازی شود. با وجود اینکه در زمان خرید محل قرار گیری دوربین در نظر گرفته شده است، اما در زمان نصب این محل به طور دقیق تر تعیین می شود. باید نقطه ای باشد که فضای تحت پوشش به طور موثر و کارا باشد. کمترین نقطه کور را داشته باشد. از آسیب و دسترسی های غیر مجاز و برخی عوامل محیطی مانند لانه سازی پرندگان روی دوربین در امان باشد.

خدمات و پشتیبانی دوربین مداربسته

هایک ویژن به عنوان یک برند معتبر در بازار دوربین مداربسته، بهترین خدمات و پشتیبانی از محصولات خود را به کاربران ارائه می دهد. کیفیت بالای محصول موجب نمی شود که یک کالا یا محصول از خدمات پس از فروش بی نیاز باشد. برخی از مشکلات به علت نصب نادرسی سیستم و یا استفاده از تجهیزات جانبی نامرغوب بوجود می آید. با شناسایی این عوامل می توانید از بروز دوباره مشکلات پیشگیری نمایید. برخی خدمات و پشتیبانی دوربین مداربسته شامل موارد زیر می شود:

  • پشتیبانی سخت افزاری
  • ارائه راهکار برای رفع مشکلات نرم افزاری
  • رفع نیاز کاربران برای توسعه سیستم دوربین مداربسته
  • پیدا کردن علت خرابی دوربین مداربسته و رفع آن
  • تست سیتم بعد از نصب و راه اندازی
  • تعمیر و گارانتی دوربین مداربسته هایک ویژن
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49619 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/12/07 تعداد مشاهده: 564
کلید واژه ها:
سافت گذر