کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای بسازیم؟

به تبلیغاتی که باهدف آگاه‌سازی مشتریان و مخاطبان طراحی و تولید شده و معمولاً در قالب ویدئو اجرایی می‌شود، تیزر تبلیغاتی می‌گویند. هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی، تأثیرگذاری بر مشتری و افزایش نرخ فروش و اعتماد مخاطبان است. انواع مختلفی از روش‌های ساخت برای تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد که براساس هدف و برنامهٔ کاری خود، می‌توانید از یکی از آن‌ها به جهت معرفی کسب‌وکار و برند خود استفاده کنید. مهم‌ترین اصل برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای، داشتن خلاقیت است. با کمی نوآوری و خلاقیت می‌توان افکار طیف وسیعی از مخاطبان را درگیر کرد و به‌سمت استفاده از خدمات سوق داد. با ما همراه باشید تا دربارهٔ مهم‌ترین ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی خوب بیشتر بدانید:

چگونه تیزر تبلیغاتی تأثیرگذار بسازیم؟

برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای و تأثیرگذار، بهتر است که در قدم اول از یک تیم حرفه‌ای برای ساخت تیزر تبلیغاتی یا طراحی کاتالوگ کمک بگیرید. تیم انتخابی شما باید بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها را جهت افزایش نرخ تعامل با مخاطبین، به‌کار بگیرد و هم‌چنین از ابزارهای حرفه‌ای برای عکاسی و ساخت ویدئو و تبلیغات کمک بگیرد. علاوه‌بر این مورد، موارد زیر نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا ویدئوهای تبلیغاتی بهتری ارائه دهید:

  • نمایش محصول یا خدمات

مهم‌ترین نکته‌ای که در ساخت یک ویدئو تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، نمایش محصول و یا خدمات است. به‌صورت کامل و دقیق و خلاصه! باید محصول و کارایی‌های آن را با لحنی ساده و صمیمی به مخاطبان معرفی کنید. برخی از مخاطبان تنها با دیدن کارایی‌های فوق‌العاده یک محصول، برای خرید آن ترغیب می‌شوند.

  • چندرسانه‌ای کردن ویدئو

بهتر است که از امکانات خود، نهایت استفاده را ببرید. چندرسانه‌ای کردن ویدئو دومین اصل مهم برای داشتن یک تیزر خوب و خلاقانه است. از صدا، تصویر و متن به‌صورت صحیح و اصولی در تیزر خود استفاده کنید و از نتیجهٔ فوق‌العادهٔ آن در جذب مخاطب لذت ببرید.

  • نمایش لوگو و برند

کار دیگری که برای داشتن یک ویدئو خوب تبلیغاتی باید انجام دهید، این است که نمایش لوگو و برند خود را فراموش نکنید. این مورد به آن معنا نیست که به‌صورت مداوم و پی‌درپی و بدون در نظر گرفتن جایگاه مناسب نمایش آن، لوگو خود را به مخاطب ارائه کنید. بلکه توصیه می‌شود به‌منظور جذب بهتر مخاطب، در ابتدا و انتهای کار برند خود را بینندگان معرفی کنید.

  • رضایت مخاطب

اگر محصول و یا خدمات شما قبلاً توسط مشتریان مورداستفاده قرار گرفته‌است و سبب جلب رضایت آن‌ها شده‌است، بهتر است که از نظرات رضایت مندانه مشتریان قبلی به‌منظور جلب اعتماد مخاطبان امروزی استفاده کنید

مهم‌ترین نکات برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی خوب

  • تحقیقات

در قدم اول و برای شروع کار ساخت تیزر، باید در رابطه با نحوهٔ انجام امور، تحقیقات خود را انجام دهید و براساس داده‌های دریافت‌شده برنامه‌ریزی کنید. درواقع باید بدانید که می‌خواهید چه‌کاری را انجام دهید.

  • تعیین هدف

در مرحله بعدی از ساخت تیزر باید هدف خود را از ساخت تبلیغ ارائه کنید. باید مشخص کنید که هدف شما از ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی برند است یا صرفاً قصد معرفی یک محصول یا یک خدمت خاص را دارید. مشخص کردن این موارد به شما کمک می‌کند تا براساس اهداف خود، نوع تیزر تبلیغاتی را انتخاب کنید.

  • شناسایی مخاطب

شناسایی مخاطب سومین کاری است که قبل از ساخت ویدئو تبلیغاتی باید انجام دهید. درواقع باید بدانید که طیف عمدهٔ مشتریان شما خانم هستند و یا این‌که محصولات شما بیشتر برای آقایان کاربردی‌تر است. علاوه‌بر این مورد، باید بدانید که برای چه ردهٔ سنی، در حال تولید محتوا هستید.

  • انتخاب نوع سبک ویدئو

ویدئوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع محصول و هم‌چنین هدف شما از تبلیغات، باید به‌درستی انتخاب شوند. برای مثال، ایده‌هایی که برای طراحی کاتالوگ و عکاسی غذایی به‌کار گرفته می‌شود، بسیار متفاوت است بازمانی که ساخت تیزر تبلیغاتی را برای معرفی برند پوشاک انجام می‌دهید. انتخاب سبک درست به شما کمک می‌کند تا مخاطبان را به شکل بهتر و کارآمدتری جذب کنید.

  • تعیین مدت‌زمان و لحن ویدئو

مورد مهم دیگری که در ساخت تیزرهای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید، تعیین لحن و مدت‌زمان ویدئو است. ازآنجایی‌که تیزر تبلیغاتی معرفی‌کنندهٔ برند شماست، بنابراین انتخاب لحن و هم‌چنین مدت‌زمان ویدئو بسیار مهم است. محصولات و یا خدماتی وجود دارند که مردم آشنایی کمتری با آن‌ها دارند، بنابراین بهتر است که مدت‌زمان این ویدئوها طولانی‌تر باشد. در مقابل محصولاتی وجود دارد که مردم به‌صورت کامل با آن آشنایی دارند و فقط یک تبلیغ کوتاه و خلاقانه برای معرفی برند و محصول لازم است.

 

چرا باید تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

انواع مختلفی از روش‌های تبلیغاتی وجود دارند که ساخت تیزر یکی از مهم‌ترین روش‌ها، برای معرفی کسب‌وکار به مخاطبان است. بسیاری از کسب‌وکارهای موفق، از ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی برند و محصولات خود استفاده می‌کنند، زیرا مخاطبان تبلیغاتی را که با صدا و تصویر همراه باشد، بهتر به خاطر می‌سپارند. برای مثال، تأثیر تیزر تبلیغاتی مواد غذایی بسیار بیشتر از عکاسی غذایی است. هم‌چنین ایده‌های مختلفی برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی وجود دارد که اگر به‌درستی طراحی و اجرا شوند، می‌توانند نرخ فروش را تا حد زیادی بالا ببرند.

یکی دیگر از دلایل استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی، اعتمادسازی است. مردم بیشتر به چیزهایی که می‌بینند و می‌شوند اعتماد می‌کنند، بنابراین برندهایی که از طریق ساخت ویدئو خود و محصولاتشان را معرفی می‌کنند، تا حد زیادی اعتماد مخاطبان را جلب می‌کنند و این مورد نرخ فروش را بالاتر می‌برد. درواقع اصلی‌ترین هدف از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی، شناسایی برند و محصولات به مخاطب است. به‌نحوی‌که سبب ایجاد احساس رضایت و اعتماد در فرد بشود و احتمال فروش محصولات را بالا ببرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49646 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/02/10 تعداد مشاهده: 473
کلید واژه ها:
سافت گذر