کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

برنامه نویسی را متفاوت بیاموزید

اسکرچ يک زبان برنامه نويسي فوق ساده به شمار مي رود که فاقد هر نوع کدنويسي است و شما فقط با اشيا گرافيکي سر و کار داريد .

استفاده از شيوه هاي تعاملي و به اشتراک گذاري و به کارگيري سبک هاي نو حرف اول را در وب 2 مي زند. برنامه نويسي از تخصصي ترين و سخت ترين امور در دنياي رايانه و اينترنت است اما همين کار به ظاهر دشوار با چاشني وب 2 لذت بخش تر مي شود. اين برنامه توسط دانشجويان دانشگاه mit براي آموزش برنامه نويسي به کودکان نوشته شده اما براي آموزش به بزرگسالان در حد مبتدي نيز قابل استفاده است. يکي از استادان دانشگاه هاروارد به نام david j. malan نقش اساسي در شناساندن اين ابزار مفيد داشته است. اسکرچ يک زبان برنامه نويسي فوق ساده به شمار مي رود که فاقد هر نوع کدنويسي است و شما فقط با اشيا گرافيکي سر و کار داريد که پس از سر هم کردن آن ها برنامه اجرا مي شود.

اين ساختار باعث مي شود يادگيري برنامه نويسي براي کودکان و بزرگسالان جالب و لذت بخش باشد و فهم مفاهيمي مانند الگوريتم و فلوچارت آسان شود. صداها و تصاوير زيبا و زيادي نيز در برنامه گنجانده شده است تا کودکان از يادگيري لذت ببرند. در توييتر نيز نظرسنجي راه بياندازيد اگر وبلاگ يا سايت اختصاصي داريد، شايد تا به حال به اين فکر افتاده باشيد که نظرسنجي هايي را بر مبناي علايق و سليقه خود در آن قرار دهيد. با توجه به گسترش استفاده از سايت ميکروبلاگينگ توييتر، ايجاد نظرسنجي در اين سايت نيز خالي از لطف نيست. twtpoll.com يک ابزار آنلاين و رايگان است که به کاربران توييتر امکان ايجاد نظرسنجي مي دهد. براي اين کار کافي است به سايت مورد نظر برويد و نام کاربري خود را وارد کنيد. پس از آن سوال مدنظر خود را در بخش مشخص شده تايپ و جواب هايي براي آن بنويسيد و تاريخي براي انقضاي نظرسنجي تعيين کنيد .

با دريافت کد جاوا مي توانيد اين نظرسنجي را در وبلاگ يا حساب کاربري فيس بوک خود وارد کنيد و آن را در توييتر و فرندفيد خود به اشتراک گذاريد. اين سايت نتايج نظرسنجي را به صورت نمودار نمايش مي دهد. ديگزبي زندگي را شيرين مي کند! اگر از جمله افرادي هستيد که در بيشتر سرويس هاي اجتماعي فعاليت مي کنيد، به خوبي مي دانيد که به روز ماندن در اين سرويس ها کاري پيچيده و سخت است. ضمن آنکه اگرچه توييتر، فرندفيد، فيس بوک و بسياري از سرويس هاي ديگر به کاربران کمک مي کنند تا با يکديگر در تماس باشند، اما هنوز تعداد زيادي از کاربران، براي برقراري تماس از مسنجرها استفاده مي کنند.

تصور کنيد مي خواهيد از آخرين تغييرات فيس بوک، مطلع شويد، همچنين علاقه داريد تا توييت هاي دوستان خود را دنبال کنيد و در ضمن مي خواهيد با چند دوست ديگر در جي تاک و ياهو مسنجر نيز صحبت کنيد. ديگزبي به نشاني digsby.com براي انجام اين کارها ساخته شده است! اين برنامه از تمامي پروتکل هاي برقراري ارتباط با سرويس هاي مسنجر شامل aim، msn، yahoo، gtalk،jabber و facebook برخوردار است و قدرت نمايش خروجي سرويس هاي twitter linkedin، facebook و myspace را نيز دارد. اين برنامه از سرويس هاي ايميل hotmail ، gmail ،yahoo mail ، aol/aim mail ، imap و pop نيز پشتيباني مي کند.

رابط کاربري ديگزبي کاربرپسند است و تنظيم هاي زيادي دارد که مي توانيد هرکدام از آن ها را به دلخواه تغيير دهيد. جالب آنکه در زمان به روز شدن يکي از اين سرويس ها پيغامي در گوشه صفحه نمايش داده مي شود که مي توانيد به سادگي در همان جا و در صورت نياز پاسخ خود را ارسال کنيد. همين طور در هنگام صحبت با دوستانتان هر صفحه به صورت زبانه بندي شده به نمايش درمي آيد. ديگزبي در سال 2008 بر اساس آمار سايت مشهور و معتبر واکوپا رتبه اول را در بين کاربران کسب کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 546 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: هموطن سلام تاریخ خبر: 1388/02/28 تعداد مشاهده: 1174
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر