کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«کندی اینترنت»، مصداق غش در معامله نیست؟

به گزارش سافت گذر به نقل از تابناک; اینترنت ۱۲۸ می‌خریم اما به جایش سرعت زیر ۱۰۰ تحویل می‌گیریم و سر ماه توقع داریم که اختلاف این دو سرعت را برایمان محاسبه کرده و از حسابمان کم کنند، ولی خبری نمی‌شود و حتی هنگامی که چند روز اینترنتمان قطع هم شده بود، در مبلغ ماهیانه لحاظش نکردند. این شاید مشکل افراد کمی نباشد؛ مشکلی که آن را با مراجع در میان گذاشتیم تا بفهمیم مصداق غش در معامله هست یا نه؟!

مدتی است کندی اینترنت، بسیاری از کاربران پرشمار این دنیای مجازی در کشورمان را دچار مشکل کرده است؛ کاربرانی که برای دریافت این خدمات، قرارداد امضا می‌کنند و پول می‌پردازند، ولی گاه ممکن است، بدون هیچ توضیحی دسترسی‌شان قطع شود؛ آن هم در شرایطی که این قطعی‌ها در صورت‌حسابشان دیده نمی‌شود و حتی تخفیفی هم در پی ندارد!

به گزارش سافت گذر به نقل از تابناک; چند گاهی است که کند شدن ناگهانی سرعت اینترنت و قطع شدن‌های گاه و بیگاه آن، موجب نارضایتی بسیاری از کاربران این دنیای مجازی شده و اعتراضات بسیاری در پی داشته است؛ دشواری که تا چندی پیش، به قطعی کابل‌های ارتباطی کشورمان در خلیج فارس نسبت داده می‌شد و اکنون مدتی است که دلایلی (!) از این دست را نیز به خود نمی‌بیند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران هر روزه و همیشگی اینترنت در کشورمان، از اینترنت نوع پر سرعتی (البته در مقیاس داخلی!) بهره می‌گیرند که برای دریافت آن، قراردادی با یکی از شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی به امضا رسانده‌اند و بسته به نوع قراردادشان، هر دوره مبلغی به شرکت طرف قراردادشان می‌پردازند؛ مبلغی که در قیاس با میانگین جهانی، چه بسا گزاف هم باشد، ولی به ظاهر تعهدی برای دریافت خدمات معمولی در پی نداشته اشت!

به عبارت بهتر، کاربری که قرارداد دریافت اینترنت ADSL با سرعت 128 کیلو بیت را با یکی از ISP‌های فعال در منطقه محل سکونتش به امضا رسانده باشد، توقع ندارد که اینترنتی با سرعتی به مراتب پایین‌تر از این قرارداد در اختیارش قرار بگیرد و حتی گاه با قطعی هم روبه‌رو شود، ولی در پایان ماه، در صورت‌حسابش تغییری نبین و مجبور به پرداخت همه مبلغ شود؛ شرایطی که البته فعلا در کشورمان جاری است و کمتر کاربر اینترنتی هست که صابون این نوع ضرر به تنش نخورده باشد.

اینجاست که اختلالات رو به افزایش دسترسی به دنیای مجازی در کشورمان از یک سو و نارضایتی کاربرانی که احساس می‌کنند، زیان دیده‌اند، ما را بر آن داشت که به سراغ مراجع عظام برویم و درباره غش در این معامله از ایشان استفتا کنیم.

این هم شرح پرسش «تابناک» از برخی از مراجع گرانقدر و پاسخ‌های ایشان که امیدواریم مورد توجه مسئولین هم قرار بگیرد:

پرسش:

با عرض سلام
از آنجا که مدتی است، سرعت اینترنت به شدت کند شده و دلیل واضحی برای این کندی مطرح نشده است، کاربران اینترنت که مشتری شرکت‌های خدماتی مختلف داخل کشور هستند (هم خود مخابرات و هم شرکت‌های طرف قرارداد با آن و حتی دو اپراتور بزرگ تلفن همراه) از خدمات دریافتی رضایت ندارند، خدمات ارائه شده به مشتریان با هزینه‌ای که برای آن می‌پردازند هم‌خوانی ندارد، برای نمونه، برای دریافت اینترنت با سرعت ۱۲۸ قرارداد بسته اند، اما سرعتی به مراتب کمتر دریافت می‌کنند و اینجاست که شبهه غش در معامله به ذهن می‌رسد؛ آن هم در شرایطی که ما‌به‌التفاوت آن به مشتریان بازگردانده نمی‌شود؛ لطفا بفرمایید آیا این امر مصداق غش در معامله است یا نه؟

آیا شرکت‌هایی که متعهد به ارائه خدمات شده اند، ولی در انجام وظایف خود کوتاهی کردند، موظف به پرداخت خسارت به مشتریان خود هستند؟

*پاسخ آیت الله العظمی خامنه‌ای
بسمه تعالی
سلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
در فرض سؤال گرچه مصداق غش در معامله نیست، ولی مشتری اگر مغبون باشد، حق دارد قرارداد را فسخ نماید.
موفق و مؤيد باشيد


*پاسخ آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
علیکم السلام و رحمة الله
به طور کلی چنانچه شرکت‌های مخابراتی در مقابل وجهی که از مشترکین می‌گیرند امکانات ناقص ارائه دهند ضامنند و الله العالم 14 ربیع الثانی 1433

*پاسخ آیت الله العظمی مکارم شیرازی
بسم الله الرحمن الرحيم
با اهدای سلام و تحيت؛
چنانچه کوتاهی در خدمات رسانی از ناحیه آنها باشد مسئول هستند.
همیشه موفق باشید

*پاسخ آیت الله العظمی مظاهری
بسمه تعالي
اگر طبق قرارداد عمل نشود، جبران خسارت لازم است.
حسين المظاهري
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8327 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: tabnak.ir تاریخ خبر: 1390/12/28 تعداد مشاهده: 3274
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد هادی 1391/01/06 00:44
ما فسخ کنیم دیگه از کجا اینترنت بگیریم __ همه ارائه دهنده ها بد و بدترن
محمد 1391/01/05 12:11
اگه مردم میدونستند که سرعت متوسط دانلود توی کشور های اروپایی(دیار کفر!!!) 15 تا 20 مگابایت بر ثانیه هست حتی به اینترنت ایران اینترنت هم نمی گفتند . میگفتند فیلتر نت !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 1391/01/04 12:06
در پاسخ به آقای محمد چراغ انداز که سنگ نمیدونم چه کسانی رو به سینه میزنند!!! باید بگم که تو همه نقاط دنیا در دسترس قراردادن اینترنت از خرید پهنای باند اولیه و انتقال اون به مصرف کننده نهایی و همچنین راه اندازی تجهیزات مورد نیاز شبکه نیازمند صرف هزینه های زیادیه. ولی اونچه که مسلمه یوزر نهایی هزینه مقبول و معقولی رو پرداخت میکنه. این نکته رو فراموش نکن که در بسیاری از کشورهای دنیا هزینه اینترنت برخلاف خیلی کالاهای دیگه درحال کاهش یافتنه ولی جمیع مسائلی که بیان شد تو کشور ما مصداق پیدا نمیکنه که همگان میدونن عدم وجود سرعت بالای نت و دسترسی سهل الوصول مردم به دنیای اطلاعات برای چیه؟!
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ahmad.daneshjoo@gmail.com 1391/01/04 10:20
واقعا این اینترنت ما مزخرفه.نمیدونم اصلا مسوولان تصمیم دارند سرعت اینترنت رو زیاد کنند یا به همین سرعت راضیند.
صادق 1391/01/03 21:52
تو کشورما به لحاظ تکنیکی و زیرساختی مشکلی برای ارائه اینترنت پر سرعت و با قیمت پایین مانند اون چیزی که تو کشورهای اروپایی و آمریکا وکره و ... به کاربرها ارائه میشه وجود نداره. فقط مشکل اینجاست که سیاستهای دولتی به دلایل موجه برای دولت و دلایل غیر منطقی و غیر عادلانه برای کاربران اجازه ارائه این سرویسها رو به کاربران نمیده. پس بیایید بجای دعا و التماس برای افزایش سرعت اینترنت , دعا کنیم و امیدوارباشیم سیاستهای سختگیرانه و محدود کننده دولت تا حدودی تعدیل بشه.
محمد چرخ انداز 1391/01/03 00:52
با سلام
چند نکته مهم!!!

۱-تحمیل هزینه انتقال از سوی مخابرات مخصوصا در شهرستانها یکی از مهم ترین عوامل گرونی و در نتیجش کندی یعنی وقتی یک سرویس دهنده باید بابت ۲۰۴۸کیولو بیت بستر انتقال ۷۰۰۰۰۰ هزار تومان پرداخت کند.
۲-هزینه های گزاف فضا و برق
۳-هزیته اجاره پورت مخابرات
۴-هزینه اجاره پورت پپ
۵- هزینه انتقال بین مراکز
۶-هزینه اینترنت
اینم بگم که هر ۱۰۲۴کیلو بیت اینترنت ۵۰۰۰۰۰هزار تومن مه برابر ۸ تا سرویس۱۲۸ هست
هر امپر برق ۱۵۰۰۰تومان هست که متوست هر مرکزمخابرات ۱۰ امپر برق نیاز دارد
حالا خودتون قضاوت کنین بدون هزینه تیم پشتیبانی و تجهیزات و....
نتیجش چیمیشه!!!!؟؟؟؟؟
تمامی موارد مستند هسمتند و قابل اراعه در شهرستان جهرم استان فارس
حمید 1391/01/02 20:09
سلام

دوستان ارائه دهنده اینترنت یک توجیه خنده دار ارائه میدن که : ما اینترنت 128 کیلو بیتی رو در قرارداد ذکر کردیم نه 128 کیلو بایتی!!!!

نمی دونم کجای دنیا به 128 کیلو بیت عنوان adsl میدن؟!

بعد هم هم میگن شما با 8 نفر share یا شریک هستین !

توی آلمان شما با خرید یک اینترنت adsl از شرکت telekom آلمان هم بوندسلیگا رو میبینی هم تلفن داری وهم sms رایگان داری . قیمت همه اینها 29 یورو !!!

و ضمنا برای همه اینترنت dial up با سرعت 768 کیلو بایت بر ثانیه به طور رایگان آماده است .

opera 1391/01/02 07:15
اینترنت من 128 نامحدود هست که از شرکت هماراسیستم گرفتم واقعا سرعت دانلودش خوبه یعنی به جای 16 کیلوبایت در ثانیه 20 الی 22 کیلوبایت در ثانیه دانلود می کنه اما در باز کردن صفحات تعریفی نداره به خصوص صفحاتی که در آن ها فلش به کار رفته باشد شرکت مورد نظر هم چندان پاسخگو نیست در ضمن بعضی وقت ها قطع هم میشه .

البته من در دانشگاه از سرعت 10 مگابیت هم زیاد استفاده کرده ام اما در کل به این نتیجه رسیدم که اولا هزینه ای که ما برای این سرعت پرداخت می کنیم انصاف نیست در ضمن متاسفانه چیزی که در ایران ارزشی ندارد وقت افراد هست چرا که با این سرعت فقط وقت افراد هدر می رود چرا که اگر به عنوان مثال به من سرعت 10 مگابیت بدن شاید روزانه فقط نیم الی یک ساعت با اینترنت کار کنم اما با این سرعت مجبورم روزانه دو الی سه ساعت با اینترنت کار کنم که واقعا وقتم هدر می رود.

در ضمن با این سرعتی که توی خونه دارم باید کلا فایل های بیش از صد مگابایت رو دانلود نکنم چرا که در صورت دانلود پول برقی که برای روشن ماندن کامپیوتر باید پرداخت کنم خیلی بیش تر از پولی است که باید به کافی نت بدم و اون فایل رو دانلود کنم .

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
ابوالفضل 1391/01/02 00:31
باید خدمت دوست عزیزمون "بی سرزمین تر از باد" عرض کنم من خودم به شخصه دو کامپوتر را باهم شبکه کردم و با سرعت 80 تا 100 مگابایت (توجه شود مگابایت نه مگابیت) انتقال داده ام.lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
حامد 1391/01/01 19:34
مشکل ما فقط اینه؟در این عصر سرعت که ایران آخرین کشور از لحاظ سرعت دسترسی به اینترنت حساب میشه حالا 120 تا نه 90 تا
هیچ فرقی نداره.
شما چرا مشکل اصلی رو نمیگید؟
مشکل اینه که از دسترسی مردم ایران به اینترنت پرسرعت جلوگیری میشه؟این چی اینم مربوط به غش در معاملست یا نه؟
چرا بh این همه منابع طبیعی که داریم اینترنتتمون در وضعیت افتضاح قرار داره؟بعضیا جواب میدن ایران یکی از بیشترین استفاده کنندگان اینترنت رو در خاور میانه داره,قبوله.ولی آیا کاربران راضی هستن؟من که دانشجو هستم برای دریافت فایلهای مربوطه که در وب سایتهای اشتراک فایل به اشتراک گذاشته میشند باید کلی بگرم دنبال قفل شکن!این چی غش در معامله نیست؟با ثروت ملی امکانات رو در دست گرفتید و اینترنت دست و پاشکسترو داغون کردید.کی بیاد انتقاد کنه؟هزارتا هم تهمت بهش زده میشه.
بهتره شما هم یه خورده منصف باشید و در مورد همه مشکلات مطلب بنویسید نه فقط چیزی که خودتون دوست دارید مردم بشنوند و ببینند.
نه عزیز من,مشکل ما اینترنت 90 به جای 120 نیست.
شما اون 95% بیخیال شدید چسبیدید به 5%.یقه شرکتای خصوصی رو گرفتید.اینم دولتی کنید دیگه.چه کاریه
FK 1391/01/01 15:07
سلام و عرض تبریک سال نو به تمامی دوستان و عوامل Softgozar . در نظرات چند تا از دوستان گفتند که سرعت ما بر حسب بیته نه بایت . درسته ، ما کاری به بیت و بایتش نداریم . ما میگیم که چرا سرعتی که ارائه میشه پایینه ؟ حالا اگه پایینه دیگه چرا قطعی داره ؟ من کرمانشاهی هستم و الانم سرعت 512 ماهیانه 27000 از شرکتی گرفتم . سرعتش انصافا خوبه یعنی Rate (سرعت) دانلود باید 512 تقسیم بر 8 باشه که میشه 64 . ولی مسئله اینجاست که شما در هر موقعی از روز که دانلود میکنین سرعت 64 ه ؟ مسلما نه (غیر ممکنه) . من روزها سرعتم حدودا بین 44 تا 50 نوسان داره و شب ها بین 60 تا 70 نوسان داره . تازه الان باید خدارو هم شکر کرد چرا که من 2 سال قبل از همین شرکت سرعت 128 ماهیانه 30000 تومن میدادم .
پولش مهم نیست ، مهم فیلترینگ خیلی شدید سایت هاست . مثلا سایت youtube چرا باید فیلتر بشه؟ یا سایت های دانلود موزیک ؟ یا سایت های دانلود نرم افزار موبایل ، بازی های موبایل و ... ؟ چرا؟
alireza akbari 1391/01/01 02:56
دوستان من ADSL 512kb دارم. سرعت دانلود دیگه خیلی زیاد بشه میشه 68kb/s و دارم ماهی 40000تومن هم میدم.

خدایا ....lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
hadi 1391/01/01 00:46
واقعا" به این هم میشه گفت اینترنت اونم 128 کیلو بیتی که فقط بدرد ؟؟؟!!!
راستی اینکه اینترانته نه اینترنت لطفا" با اینترنت اشتباه گرفته نشه.
hamed 1391/01/01 00:01
به خدا تو محلی که من نشستم فقط یه شرکت پوشش میده.اونم یا قطع میشه.یا دی سی میشم همش.سرعتم که دیگه دوستا بهتر در جریانن.نگم بهتره.کیه که گوش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ahmad sadeghi 1390/12/29 19:23
دوستان بی انصافی نکنید
طبق مقررات اجرایی در وزارت ارتباطات,استاندارد ارائه ADSL به مشترکین در ایران 1به 8 هست و این چیزی نیست که ما تعیین کنیم
طبق استاندارد های ارائه شده توسط ITU قانون گذاری میشه
اگه نسبت کم بشه حق شکایت دارید ولی در اکثر موارد ISP ها به خصوص مخابرات 16 به 1 میده
یعنی اینترنت 128 کیلو بیت بین 8 نفر تقسیم میشه
در ضمن کیلو بیت با کیلو بایت زمین تا آسمون فرق داره
هر کیلو بایت,8 کیلو بیت هست
پس تا اینجا همه شرکت ها به قراردادشون عمل میکنن
تمام این ISP ها مشاور حقوقی دارند و مطمئن باشید نمیتونن خارج از قوانین عمل کنند چون ضررش بیشتر از سود میشه
------------------------------
پهنای کنونی که در اختیار مشترکین قرار میگیره 2مگ هست و برای کاربران معمولی و خانگی عالیه
در نظرات نوشته بودن که در امریکا اینترنت 4 gig دارند که این اینترنت نیسن اینترانت هست که کارهای اجرایی اون در شرکت زیر ساخت رو به اتمام هست
مبحث شبکه ملی اطلاعات اگه راه بیافته دیگه جای هیچ حرف و شکوه ای نیست
-----------------------------
در حال حاضر 2 اشکال در قوانین وجود داره که رفع این نقایص در پروژه شبکه ملی اطلاعات لحاظ گردیده
1:نسبت ارائه سرویس به مشترکین
2:عدم محدودیت در ارائه پهنا
----------------
با تشکر -احمد صادقی-m.lnb_200@yahoo.com
mostoul 1390/12/29 19:14
گفتیم سرعت اروپا مگابایته. گفتیم سرعت ما کیلوبایت. گفتیم سرعت اروپا گیگابایته گفتیم سرعت ما کیلوبایت. یه روز میرسه میگیم سرعت اونا ترابایته سرعت ما همچنان کیلوبایت.
خو شمایی که داری از این دین استفاده میکنی . داری میگی اسلام میگه حق نباید ضایع شه. یا حرام خوب نیست. خوب این کار حرام نیست؟؟؟؟!
خدا به دادتون برسه
پويا ايراني 1390/12/29 17:49
وای به حال مردمی که حق خودشون را نمی گیرند!!!
چندی پیش شخصی عامی داخل تاکسی گفت : مردم فکر میکنند که باید منتظر ظهور منجی عالم شوند تا او ظهور کند و این بدبختی ها کم بشه و از بین بره.
اما
افسوس که نمی دانند که این منجی برای این غایب شد که مردم او را نمی خواستند و ظلم و جور می کردند.
پس منجی زمانی ظهور میکند که مردم بدانند که از خود دفاع کنند و حق را به مستحق بدهند و در یاری منجی کوشا باشند
افسوس
افسوس
که ما نمی دانیم که با بی حرکتی ما ، منجی ظهورش به عقب موکول می شود. ما لیاقت حضور نداریم
ظهور و حضور لیاقت میخواد
حق گرفتنی است نه دادنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی سرزمین تر از باد 1390/12/29 16:26
در اینکه در حوزه اینترنت در کشور ما کم کاری شده شکی نیست اما
برای اطلاع کاربران عزیز یه مطلبی رو هم عرض کنم:
واحد جابجایی اطلاعات در شبکه کیلوبیت هستش نه کیلوبایت.هر بایت 8 بیته که به عبارتی شما وقتی اینترنت 128 کیلوبیت رو میخری از isp باید سرعت دانلودی برابر با 16 کیلوبایت در ثانیه داشته باشید.شرکت isp من خلیج فارس انلاین khalijfarsonline.net به من با اینترنت 128 کیلوبیت سرعت دانلود 20 کیلوبایت در ثانیه رو میده البته بعد از ساعت 10 شب تا 7 صبح این سرعت به 50 میرسه.
در واقع مشکل کم فروشی نیست.مشکل ما کمی نیست بلکه کیفی هست.مثلا کره جنوبی 100مگابیت در ثانیه یه سرعت عادیه.
در ایران این سرعت چیزی حدود 100میلیون در میاد ماهانه!
یعنی مردم کره جنوبی ماهانه فقط 50هزار دلار میدن بابت اینترنتشون؟ مشخصا نه.
حالا،من اینو درک نمیکنم که چرا مسئولین ما هر دفعه میگن هر خط اینترنت تو ایران بین 8 نفر تقسیم میشه و ازین حرفا اخه سرعت برای شهر من حداقل واقعیه.
ایا مسئولین ما و isp های ایرانی بجای واحد کیلوبیت که یه مقیاس جهانی هست از مقیاس کیلوبایت برای عرضه اینترنت استفاده میکنند؟اینم بعید به نظر میرسه
صحت گفته های اینجانب رو میتونین ازونجا مطمئن بشین که دو تا سیستم که با هم شبکه داخلی هستن رو در نظر بگیرید
ارتباط شبکه داخلی حداقل 10 مگابیت و حداکثر 100 مگابیت با کارت شبکه معمولی مادربورد توان جابجایی اطلاعات رو داره.ایا میتونین وقتی دوتا سیستم ارتباط شبکه ای دارن از طریق شبکه به سرعت 100مگابایت در ثانیه برسین؟مشخصا هرگز!
بیشترین سرعتی که میتونین داشته باشین در حدود 12 مگابایت در ثانیه هست.این سرعت در حالت بی سیم بستگی به سرعت مودمتون هم داره.مثلا مودم من 54 مگابیت در ثانیه سرعت نهاییش هست که سرعت جابجایی واقعیش میشه 3 مگ اونم در بهترین حالت آنتن دهی.
پیروز و سربلند باشید
محمد رضا 1390/12/29 16:00
یعنی میشه یه روزی سرعت اینترنت ما هم مثه افغانستان بشه
یعنی میشه ..........................
به خدا من زیاد رویا پرداز نیستم ولی چی کنم که دلم اینترنت پر سرعت واقعی میخواد
بی خیال به قول هالو ما به این یه ذره اینترنت قناعت میکنیم ذره ذره ترک عادت میکنیم
behrooz 1390/12/29 12:50
adsl 128kb گرفتم، سرعت دانلودش میشه زیر 1kb !!........ این یعنی چی؟؟؟!!!!! همش توجیه توجیه توجیه...!!!!
شهاب 1390/12/29 12:36
چنانچه کوتاهی در خدمات رسانی از طرف شرکت مخابرات باشد هیچ مشکلی نیست خوردن این پول از شیر مادر هم حلال تر است و کاربر حق شکایت ندارد
خوش باشید.....lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
حسن 1390/12/28 23:27
خودتون عصبانی نکنید !
همین هست و خواهد بود !
فردین تو 1390/12/28 23:18
یعنی ما اینقدر بدبختیم که اینترنت ما باید از افغانستان و .... هم کندتر باشه ؟اهای مسولین دلسوز کجایید به داد ملت برسید چرا محدودیت ؟بخدا با این کارها به هیچ جایی نمی رسیم بیایید درستش کنید تا به سطح کشوری امثال افغانستان برسیم .تا کی بهانه های الکی؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علیرضا 1390/12/28 22:13
والا دارن به خودشون اجازه میدن و روز به روز بی انصافیشون رو بیشتر میکنن
یکی از اپراتور های معتبر اروپایی داره اینترنت 4 مگ رو با هزینه ماهیانه 18 دلار به مردم میده، اونم با مودم رایگان، حالا ما اینجا باید واسه 128 کیلو بیتی که با ده نفر تقسیم میشه و کوسه ها هم مدام با کابلاش ور میرن و پارش میکنن ماهی 25 تومن پول بدیم، تازه معلومم نیست که بین 10 نفر تقسیم میشه یا 30 40 نفر
30 تومن پولی که به مودم میدیم هم به کنار
خدایا، برس به فریاد این قوم ظلم دیده
مرتضی 1390/12/28 20:15
به که نالیم که از ماست که بر ماست
آش کشک خاله هست چه بخوای چه نخوای قیمت همینه سرعت هم همینه!!

واقعا چرا؟ من باید ماهیانه 26 تومن بابت اینترنت 128kb/s بدم ولی به من اینترنت 30kb/s بدن!! چرا باید خط ها رو بین 10 نفر تقسیم کنن؟ چرا وقتی دچار قطعی میشن باید بیخیال بشیم و بگیم اشکال نداره معمولیه!! چرا ؟ چرا تو امریکا دارن واسه مردم اینترنت 4g مفتی می زارن ولی ... چرا؟
arash 1390/12/28 16:11
خب پس اگه ما بچه مسلمونیم و اعتقاد به دین و آخرت و ولایت فقیه و مراجع عظام داریم باید گوش به حرف عظام سپرده و حق ادا کنیم
ای اینترنت چیها حق ما را بدید (یه جورایی حرام خوری دارید میکنید!!!!)
saman 1390/12/28 14:54
خوبه من که با جواب اینا قانع شدم ...!
ali 1390/12/28 13:30
همه ی بهانه های دولت برای قطعی الکی هست ایران اینترنتو داره از ترکیه میخره چه ربطی به خلیج فارس داره.کندی سرعت هم به دلیل خسیس بودن سرویس دهندگان هست که دستگاهاشون رو عوض نمیکنن و تا قبل از اینکه به ما اینترنتی برسه همشو تو راه میخورن یه ابم روش ته دیگش هم گیر ما نمیاد
milad.oklahoma 1390/12/28 13:25
کی گوش به این حرفا میده؟
تو شهر خودمون هنوز محدودیت دانلود واسه کاربرا لحاظ میشه" چه برسه به اینکه خسارت بدن!!!
بقول خودتون ولمعطلیم.