کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316085 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

استاندارد جدید وای‌فای تایید شد

سازمان تنظیم مقررات Wifi Alliance بالاخره استاندارد جدید وای‌‌فای یعنی 802.11ah را تایید کرد و البته نام HaLow را برای آن درنظر گرفت. با این تفاسیر، دستگاه‌های تایید شده قادر به اجرای فرایندهای عملیاتی در باند فرکانسی 900 مگاهرتز خواهند بود که علاوه بر افزایش دوبرابری محدوده پوشش وای‌فای در مقایسه با استاندارد فعلی 2.4 گیگاهرتزی، از توان الکتریکی کم‌تری استفاده کرده و البته نفوذ بهتر در دیوارها و دیگر موانع را به همراه خواهند داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ این استاندارد به عنوان قابلیتی کلیدی در تکنولوژی اینترنت اشیا و دستگاه‌های متصل به هم در منازل، مدنظر قرار گرفته است. مشکلی که در وای‌فای‌های امروزی جود دارد این است که سنسورهای درب، دستگاه‌های ارتباطی شبکه و دوربین‌ها به توان بالاتری به‌منظور انتقال اطلاعات به مسافت‌های طولانی یا روترها نیاز دارند. این در حالی است که استانداردهای وای‌فای‌های امروزی در زمینه میزان توان مصرفی و مسافت تحت پوشش، کارنامه چندان درخشانی ندارند.

Wifi Alliance اعلام کرده HaLow یا استاندارد جدید تایید شده، به‌طور گسترده از پروتکل‌های فعلی وای‌فای مانند قابلیت ارتباطی IP پشتیبانی می‌کند تا سطح امنیتی و تعامل دستگاه‌های هوشمند تعریف شده باشد.

علاوه بر این، آن‌طور که عنوان شده تعداد زیادی از روترهای جدید در باندهای فرکانسی معمولی مانند 2.4 یا 5 گیگاهرتز نیز قابل استفاده خواهند بود. این امر بدان‌معناست که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد حضور گسترده دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند جدید در بازار خواهیم بود.

بنابر اعلام این گروه، استاندارد جدید امکان استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی با توان مصرفی بهینه را در خانه‌های هوشمند، خودروهای هوشمند، شرکت‌های خرده‌فروش، صنایع کشاورزی و به‌طور کلی محیط شهرهای هوشمند فراهم خواهد آورد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29929 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/10/23 تعداد مشاهده: 1682
کلید واژه ها: ,
سافت گذر